1. 1.
    Bu yılın başında nihal adlı bir abla, Sağlık bakanı Fahrettin koca'yı takıntı haline getirmiş, sürekli tweet atıyordu. Tweet içerikleri genellikle şöyleydi "günaydın hayatım, bugün kabine toplantın var. Seni öpüyorum. X şarkısı benden sana gelsin." Sonra abla yakası açılmadık cinsel fantezilerini de yazmaya başlayınca bakan bey haklı olarak engelledi. Nihal abla vazgeçti mi? Tabii ki hayır. Şimdi de sağlık bakanlığı'nın resmi hesabını taciz ediyor. Olayı hatırlamak için:

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2182469/+

    Son attığı tweet:

    https://twitter.com/Nihal.../1433603012119998467?s=19

    Ablanın yazdıklarının tamamını okumak için tweetler ve yanıtlar sekmesine bakın.
    13 ... fadimenin dugununde halay basi
  2. 2.
    Nihal abla idolum.
    7 ... nudesulu
  3. 3.
    Hahahahah kadın en son 14 saat önce yazmış ahahahahaaa. Lan önce troll olarak düşündüm ama kadın 8 aydır devam ettiğine göre bence ağır sapık. Umarım tedavi olur.
    7 ... dadas turk oglu
  4. 4.
    Kadın büyük olasılıkla erotoman. Bu tipler tehlikeli olabiliyor. Umarım hiçbir zaman bakan beyle aynı ortamda bulunmaz.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2182472/+
    5 ... hergele necip in rendesi
  5. 5.
    An itibariyle Fahrettin koca;

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2182473/+
    16 ... the rise of darkness
  6. 6.
    Kadın cidden takıntılı. Fahrettin Koca engellediği için sağlık bakanlığı'nın resmi hesabına dadanmış vaziyette. Yeğeni tweet atmıştı sanırım, hasta olduğunu söylemişti. Bu kadının mutlaka psikiyatri kliniğinde tedavi görmesi şart. Çünkü delüzyonel bozukluk var. Kendini Fahrettin Koca'nın sevgilisi zannediyor ve buna gerçekten inanmış durumda.

    Tanıyan bilen birileri bu duruma el atmalı. Çünkü ne zaman ve nasıl harekete geçeceği bilinmez.
    4 ... fadimenin dugununde halay basi
  7. 7.
    Bi insan niye Fahrettin koca’yı taciz eder ki?
    1 ... centurion
  8. 8.
    Arkadaşlar kadın 2020 yılından beri devam ediyor. Bugün bile yazmış. Fantezilerini ve rüyasını dahi anlatmış. Oha!

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2182477/+
    1 ... ceviz agacinin budagi
  9. 9.
    Ergenin tekidir kesin , kafa buluyor bakanla .
    2 ... biyik
  10. 10.
    Ergen değilmiş. Yeğeni tweet atmış galiba. Teyzemin psikolojik sorunları var demiş. Kadın gerçek ve maalesef hasta.
    2 ... ceviz agacinin budagi