bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. ?.
    hemen her yerde sık sık karşılaşabileceğiniz, özel hayatındaki mahrem bilgileri başkalarına çekinmeden ve endişeye kapılmadan apaçık sergileme cesaretinde bulunan kişidir. dikkat çekmek için açarlar diye sanıyorum bu facebook'u.. "amacımız arkadaşlarımızı bulmak ama tamam mı ?" diye savunma yaparlar sorsanız. tamam kabul bulun arkadaşlarınızı. e sonrası peki? - çocuğu olur, doğar doğmaz çekildiği resmini facebook'a koyar, - sevgilisiyle paris'e gitmiştir onun resmini koyar vs. banane lan, senin sevgilinden, banane senin arkadaşlarından onların da arkadaşlarından, banane senin nişan evlilik resimlerinden, banane senin dinlediğin şarkıdan, banane senin sevdiğin adamlardan/ kadınlardan, banane senin yaşama biçiminden..

    bu sorular böyle gider ve ardı arkası kesilmez.

    etrafındaki insanlara hakettiği değeri vermezler, kıymet bilmezler ama; ilkokul arkadaşlarını götlerini yırtarak ararlar.

    yazık lan.
    2 -1 ... nickbulanakadarcanimcikti
  2. ?.
    (bkz: #6198515)
    -1 ... sadberk
  3. ?.
    zaten özel hayatı olmayan, olsa da pek değerli olmayan kişidir.
    ... ostim
  4. ?.
    (bkz: karaktersizlik)

    (bkz: varolma çabası içinde yok oluşa giden zihniyet)
    1 ... en zayif halka
  5. ?.
    internet'in saçmalıklar furyasıdır, başka birşey değil. ayrıca herşey tadında kalsın lafının içine sıçan kişilerdir. bunları yapanlar da dünyada böyle enayilerin çok olduğunu bildiği için bu şekil siteler yapmaya devam etmektedirler.* twitter denilen zıkkım da özel hayat saçmalığının devamıdır birnevi. "şu parka gidiyorum, şimdi yatıyorum, şimdi yemek yiyorum, şimdi tuvalete gidiyorum" falan filan gibi saçmalıklardır. ee nerde özel hayat?

    (bkz: twitter/cnnturkcom)

    (bkz: şimdi yayındayız)

    (bkz: insanlar mallaşıyor)*
    2 ... raudo
  6. ?.
    hergün statüsünü değiştirir, takriben 3 günde yeni bir fotoğraf albümü oluşturur. tanıdığı tüm arkadaşlarına laf atarak ilgi çekmek ister.
    2 ... bir seyler olacak yarin
  7. 1.
    O değilde sevgilsinden ayrıldığı zaman iletilerine bir sürü şey yazan , şairlerin videolarını paylaşıp o videolara yorumlar yapıp sevgilisinin onu takacağını sanan mallardan sinir geldi.
    2 -1 ... ecex
  8. 2.
    herkese açık profilleri anlamak güçtür.
    50 küsür fotosu vardır hanım kızın ve profil herkese açıktır...
    bu ne tür bir açılım acaba?

    -kapat kız millet görecek!
    1 ... kelammevzuati
  9. 3.
    bıktım! ayıp olacak diye engelleyemiyorum tanıdık biri ama keşke tanımasaydım.
    kendinden bıktıran hatun kişinin adı 'a' olsun;
    a'nın facebook iletileri
    - kocacığıyla piknikte (adamı da etiketlemiş mal)
    - kocacığımın bana aldığı parfüm (resmini koymuş görgüsüz)
    - aşkımla sinema keyfi (evde diye not düşmüş)
    - allah'ın güzel hediyesi bitanemle mutfakta yemek pişirmekte (mutfak önlüğüyle resmi var)
    - aşkım bana doğum günü süprizi yapmış (an an fotoğraflamış, yayınlamış üşenmemiş)
    ne şey meraklısı kadınlarmış ya, adam zikine bal sürüyor heralde bu kadar tatlı gelmiş.
    1 ... sultanbesincizall