bugün

homofobik olmayan insandır.**
hoşgörülü insandır. ülkemizde kurumsallaşmış hoşgörülü insanlar için (bkz: nur cemaati).
(bkz: eşcinselleri hor gören insan)
Muhtemelen eşcinsel değil aksine kimsenin cinsel tercihleri ile ilgilenmeyendir. banane yani kim eşcinsel, kim lezbiyen, kim gay? yani anlayacağın Kafayı başkalarının tercihleri ve cinsel organları ile bozmamış ve kişilerin cinsel tercihlerinden "banane" diyebilmiştir.

hem başkasının büllüğü** falan neden bu kadar başkalarını ilgilendirir ki.
saygi duymak ve hoşgörmek kavramlarini birbirinden ayirt edebilecek olgunluğa erişmiş, kendisinden farklı olan herkese, benimsemediği her düşünceye saldıran ilkel bir tutum sergilemektense insanlarin farklılıklarını kabullenmiş, başkalarının haklarini ihlal etmediği sürece herkesin özel hayatini istediği gibi yaşama hakkina sahip olduğunu düşünen kişidir.
hoşgörüyü kendi kafasındaki insan tipiyle sınırlandıran faşist yazar söylemi. mevlana "gel ne olursan ol yine gel" demiş. bu yazar gibi yobazlar tarafından mevlana'ya eşcinsel etiketi yapıştıran insanların günümüze kadar kalan torunlarından da bu beklenir.

ne yapalım hoşgörmeyelim de asalım mı? bu gibi eşcinsellik korkusu ile ilgili söylemi olan insanların eşcinsel olduğuna dair bir teori vardı. insan kendi içinde olan ve beğenmediği, ayıp gördüğü içten içe istediği bir isteği en kaka oluşum olarak görüp onunla savaşmayı seçermiş.

hoşgörü kendinde olmayana izin verebilmek olarak tanımlanır.
yaradılanı severiz yaradandan ötürü.

bize eşcinsellere hoşgörü gösterdiğimiz için ibne etiketi yapiştiracak or*spu cocuguna da önce kendi götüne sahip çıkmasını öğüt veririz. götümüzden korkumuz yok ki ibnelere hoşgörü göstermekten korkalım.

böyle adamın götünden kene ısırsa geberip giderde, başkaları götümü görecek diye doktora gidemez
bok yiyen insandır. çünkü hoş görmek içinde kabahat barındırır. bir insanı eşcinsel olduğu için hoşgören bir insan eşcinselliğin bir kabahat, heteroseksüelliğin ise tek geçerli cinsel kimlik olduğunu düşünüyordur. eşcinselliği hoş görmekle hoş görmemek arasında pek fark olduğu söylenemez bu bağlamda. kimilerinin cinsellik konusunda otoriteliğe soyunması da cabası.
kendine zarar gelmediği sürece bi problem olmadığını düşünen insandır.
"elalemin derdi beni mi gerdi" diye düşünen insandır.
allah ı hor gören insandır. eş cinsellik dediğin şey iğrençliğin ötesidir. lut, ad ve semud kavminin başına gelenler hep bu pisliktendir. inanan hiç kimse bunu hoş göremez, normal diyemez. kimse kimseyi kandırmasın.
insanı insan olarak yargılayandır.
yarın öbür gün kan kaybından ölürken eş cinselin teki hayatını kurtarır, o zaman anlarsın.
ayıptır, erdemlilik, vs demeyeceğim. herkes almış yolunu gidiyor.
escinselin ic dünyasini bilmedigi icin ön yargili davranmak istemez. akili adamdir. * * *
pedofiliyi, zoofiliyi veya nekrofiliyi de hoş görmesi muhtemel insandır.
evladının veya torununun da eşcinsel olabileceğini bilen insanlardır. eee onların da bir ailesi var, senin çocuğunun olmayacağı ne malum.
(bkz: hor gorme garibi)
meyilli olabilmesi muhtemeldir.
hayat denen şeyin şahsa münhasır olduğunu bilen insandır. diğerlerine karışmaz.
kendine yetmeyi bilir. insanların tercihlerine bok atmaz. bilir ki kendi kişiliği gelişmemiş insanlar başka insanların tavır ve tercihlerinde kusur arar. (bkz: aynayı kendine tutmak)
annesini sikenlerden, kardeşini okşayanlardan, 10 yaşındaki kızla porno çekenlerden, din günah kisvesi altında ensest ilişki yaşayanlardan, karısını türbana kapatıp kendisi yazlıklarda elalemin kızıyla düzüşenlerden bin kat iyi olan adamdır.

adam gibi insandır.

yeter lan ne alıp veremediğiniz var eşcinsellerle!
pedofili, zoofili ve diğer cinsel yönelimlerle ilişkilendirilmeye çalışılan insan. tuhaf ki bu tür eğilimler aşırı bir erkeklik egosu ile şekillendirilmiş baskın karakterli erkeklerde görülür daha çok. içindeki hükmetme arzusunu cinselliği üzerinden besleyen bu tiplerin cinsellikteki muktedirlik arzusunu çok daha şişkin bir istekle tatmin etme eğiliminde olduklarını kuramsallaştırmak daha mümkündür.
çoğalarak bir bok yaptığını sanan kesimleri rahatsız eder. evet, doğaya uygun olduğu için şehirlerde yaşıyoruz zaten.
''sana hoşgörüm yok, bu yüzden seni öldürebilirim ölümünden de zevk alırım veyahutta bunu yumuşatarak yok edilmeni istiyorum'' fantezisini taşımayıpta bunu demeyenlerdendir. birileri burda kendini insan sıfatına koyup hangi hakla başkalarının tercihlerini, inançları yargılayabiliyor bir insan olarak anlamıyorum. eşcinsel bir insan değilim ama olabilirdim de bundan kime ne? kürt'te olabilirimdim ermeni'de yahudi'de türk'te peki bundan kime ne? birinden birisi olmam benim kaybım mı olacaktı? birilerinin birşeye ait olduğunu hissetmesi için bazı vasat hoşgörüye sahip parazitlerden mi izin almalıydı? bu ülkenin gittikçe en büyük sermayesi hoşgörüsüzlük olupta birgün nur topu gibi bir yaşanılamaz bir toplum dünyamıza gelirse o zaman ne yapacağız?. sanırım bu tarz açılan başlıklar gençliğin ömrünün kelebek kadar olduğunu gösteriyor. bakınız gençler bu ülkede her türlü insan bulunur*, her türlü inanç, her türlü ırkta bulunabilir buna sizin karşı çıkmanız çok abestir ve basittir çünkü o insanı yaratan siz değilsiniz ki onu yargılayasınız!. siz kimsiniz nesiniz?
eşcinsellik muhalefettir .

muhalefet , belirli bir duruma , kanıya vs. karşı koyma eylemidir ...

hatırlarsınız derslerden ; bir galileo vardı muhalefet etti kiliseye . doğruları söyledi , teleskop yaptı .

kilise onu ortadan kaldırmaya kalktı .

ama ne oldu , galileo ' nun ortaya koyduğu bilimsel gerçeklikler , bilim adına daha fazlasının yapılmasını sağladı ve insanın evreni farklı bir gözle görmesini sağladı.

burdan şunu anlarız ; muhalefet , yapıcı ve ses getirici olduğu sürece toplumların ilerlemesini sağlayabilir .

gelgelelim zihniyete ...

insanlar bu gerçeklikleri gördükten sonra baskıcı kurum yani kilise oldukça güç kaybetti .
ve en sonunda halkın yaşamından ve siyasetten elini ayağını çekti .

ve ardından keşifler ardı ardına geldi .

burdan şunu anlarız ; ilerlemenin , aydınlanmanın karşısında duranlar aydınlanmanın gücüne karşı duramazlar .

gelgelelim ilerlemenin siyasi etkilerine ...

çook yılar sonrası

fransa ' da kral halka yaptıkları ile ilgili hesap vermiyor , onları zora koşuyordu . halk bu duruma daha fazla dayanamadı . kanlarına işlemişti muhalefet . çünkü daha önceden görmüşler idi aydınlanmanın ışığını . ayaklandılar , dur dediler ihtilal yaptılar .

demek ki neymiş , özgürlüğün karşısında kimseler duramazmış .

çook yıllar sonrası

birinci dünya harbi bitmiş , devletler antlaşmalarını yapmıştır . anadolu çeşitli devletler arasında bölüştürülmüştür . artık devletin tepesindekiler umutlarını kaybetmiş , ingilizlerden , fransızlardan ve hatta yunanlılardan medet ummaya başlamışlardı .

neymiş , insanın içinde cesaret olmadığı sürece muhalefet yapamıyor taassup içerisinde oluyormuş .

birkaç yıl sonrası

bir yiğit çıkmış samsun ' a . cesaretini toplamış , yanına yoldaşlarını almış ve gözünü karartmış . bağımsızlığın , özgürlüğün yaşamın en önemli unsurları olduğunu düşünmüş . bütün yüksek zümrenin onları küçümsemelerine , alaylarına karşın savaşmış , savaşmış ... ve kazanmış .

demek ki neymiş , özgürlük bir ulusu ulus yapan değer imiş .

birkaç yıl sonrası

cumhuriyet kurulmuş , kalbimizi anadolu ' ya vermiş , gözümüzü medenileşme ülküsüne dikmişiz . fakat o da nesi , galileo ' ya karşı duran kilise misali karşımıza emeryalist devletlerin desteğini alan dinciler , hilafetçiler aydınlanmanın karşısında durmuşlar . eylem yapmışlar , can almışlar . fakat ne olmuş , hiçbiri medenileşmeye yönelik devrimlere engel olamamışlar . bununla kalmayıp bu devrimlerin bugün de geçerliliğini korumasına engel olamamışlar .

demek ki neymiş , devrimin bekçileri tetikte olunca aydınlanma geçerliliğini her durumda ve ilelebet korur imiş .

tanım : eş cinselleri hoş gören insan ; özgürlüğüne düşkün , baskı unsurlarını ortadan kaldırmak isteyen , özgür düşünen , devrimlerin amacını yani medenileşmeyi kavrayıp , bu ülküye ulaşmaya çalışan , taassubun etkisinde yaşayacak kadar cesur insandır .

not : eş cinsellik bir zaaf değil bir seçimdir . nasılsa ben demokrasi kavramına az da olsa saygım olduğu için ; x partiyi tuttuğum halde onun tam zıttı olan y partisine oy veren bir adama kızmıyor , onunla bir kahvede oturup güzel bir muhabbet yapabiliyorsam ; kişilik haklarına ve eşitlik ilkesine saygılı olduğum için bir eşcinselle langırt vs . oynayabilirim .
tercihlere saygısı olan insan felan degildir cunku ortada tercıh yoktur , bu olayda tek bir secenek vardır ya da hastalık vardır.
homofobik insanları da hoşgören insanlardır.*