1. 1.
    kol gibi gelecek ya da gire... zamlardır.

    2018 yazı boyunca fazlasıyla zamlanan gıda ürünlerine, eylül ayında gelecek zamlardır.

    peynirden, yağa, sudan, una her şey zamlanmaya başladı. eylül ayında da henüz zam yapmayan firmalar da zamları yapar büyük ihtimal...

    40 liraya 5'lik ayçiçek yağları, 30 lira ortalamaya dayanan 700 gram kaşar fiyatları, 30 35 lira ortamalı 1kg çay fiyatları uzak değil...

    10 litre su 7 8 lira ortalamalara gelecek ki, yuh amk...
    ... hayis zayeb
  2. 2.
    yapacak bir şey yok. ekonomik savaş varken biraz yediğimizi kısacağız. evelallah reis'in planları sayesinde bunu da atlatacağız.
    -4 ... laz ziya
  3. 3.
    savablıdır, gelsin.
    3 ... timur cengiz hulagu
  4. 4.
    Gıdayı siktir et, 2 tane mürekkepli bir tane fırçalı kaleme 32 lira verdim bugün. Aynı kalemlerin 2-3 sene önceki toplam değeri 15 liraydı.

    Matbaa kağıt fiyatlarının fırlamasından dolayı baskıya %30 zam koymuş. Fanzin basıyoruz hiçbir kâr amacımız yok, ama zararın allahını yedik.

    Memleketi tükettiniz amınakoyim.
    2 ... kah ve otesi
  5. 5.
    Gümbür gümbur geliyor. Yalniz bundan oncekiler de ayniydi o zaman sorun yok .zaten yemekhane olmus 2.75 en fazla suya sariliriz sudan sebeplerle mutlu olur acligimizi bastiririz abi .
    2 ... evawanted
  6. 6.
    (bkz: sikmelere doyamamak)
    1 ... flat head