1. 1.
    Bu sözleri Azrail'in pençesinde can verirkende söylesene,noldu yemedimi öyle olur..ecel gelince herkes mümin olur ama nafile.
    5 ... kalahari 1
  2. 2.
    Hakan Aygün, sosyal medya hesabında yer alan 'Ey iBAN edenler' ifadesi nedeniyle gözaltına alındı.
    6 -5 ... rall
  3. 3.
    son an eyvah demenin bir anlamı yoktur.
    2 -1 ... bittimiacaba
  4. 4.
    Milletin kutsal kitabı kur'an ı kerimle alay etmek kimsenin haddine değil. Herkes haddini bilecek.
    Biz insanların ateistliğine laf diyormuyuz. ister inanır ister inanmaz. inanmazsa çokta sikimizdeydi.
    2 -3 ... aboskal
  5. 5.
    Bağış yapmak farzdır!
    -2 ... sezenaksuhayrani
  6. 6.
    akliniz yok.
    2 ... raskolnikov sendromu
  7. 7.
    "........Bu sözleri Azrail'in pençesinde can verirkende söylesene,noldu yemedimi öyle olur..ecel gelince herkes mümin olur ama nafile......" (bkz: ey iban edenler/#43094302)

    aklıma şöyle bir diyalog geldi şimdi:

    ----eyyy fani, ben azrail seni almaya geldim.. dünya hayatında zina, hırsızlık, hazine arazilerine çökme, çocuklara sarkma, zimmete geçirme dahil her bi b.ku yemişsin.. doğru cehenneme gideceksin..

    ++ama ama nasıl olur?.. ben ahir zaman peygamberi olan yüce rizeli liderimize iban'la yüz tl yollamıştım zamanında.. bak işte iban faturasını ibraz ediyorum...

    ----aaa evet yaa.. sen iban edenlerdensin.. ben yanlış gelmişim yukarıdaki kayıtlarda bi hata oldu her halde.. sen aynen devam et.. korkma, eğer iban ettiysen ölüm yok sana..

    ++abi iban'ımda sorun yoksa ben kaçayım.. bizim tarikattaki şeyh azmıştır şimdi, onu ziyaret edecem.. sonra da bağış toplayıp zimmetime geçirecem.. akşama da kuran kursunda çocuklara gerçek hayat hakkında bilgi verecem.. bugün çok yoğunum yani..

    ---sen aynen devam et.. ama namazları sakın aksatma haa.. biliyorsun ibadet çok mühim.. bi de şu iban'ının bi fotokopisini yolla da yukarıdaki kayıtları düzeltelim, başın ağrımasın..

    ulan inandığınız din de en az sizin kadar komik...
    2 -6 ... arbutus unedo