1. 1.
    (bkz: Allahı inkar etmek için uygulanan morfin)
    1 ... kutsal zebani
  2. 2.
    aynen moruk dedirten başlık.

    bilim adamları düşündü durdu, ''ulan bu islam'ı nasıl itibarsızlaştırırız'' dedi ve en sonunda karar verdiler.
    evrim teorisi diye bir şey ortaya atıp ömür boyu çalışma yapıp islam'ı lekelediler.

    böyle mi reis? al muz ye.
    1 -1 ... napesend
  3. 3.
    evrim içi boş yalandır
    1 ... has kemalist
  4. 4.
    evrim dinlerle ilgilenmez. evrim ilk canlının yaratılmasından bugüne gelmesine kadar yaratıcının her tür yaratım aşamasını bilimsel bir hipotez olarak ele alır.

    allah çıkıp durun arkadaşlar evrim yok diyene kadar insanlar tanrı'nın yaratış ve yaratılış ilmini araştıracaktır. ister hristiyan ol, ister müslüman, isterse putperest.

    evrim sana ilk patlamadan bu güne dek canlıların yaşam formunu kronolojik olarak sunar. şu anda dünyadaki evrim bilimi bununla ilgilenir. ama aynen sen hala cin melek ayetler var ayetler inanmaya devam edebilirsin.

    kimse sana inanma vazgeç demiyor.
    2 -2 ... rootz
  5. 5.
    Elbette yalandır.
    "Ol der olur"a mı inanacağız, bilimsel çalışmalara mı?
    Ufacık bir taştan milyonlarca yıl önce olan biteni öğreneceğinize inanıyorsunuz da rabbin olmuş ve olacakların tümünü bilmesine mi inanmıyorsunuz?
    ispat mı arıyorsunuz? Yoğurdun içindeki sütü gösterin o zaman?
    ... hancinson