1. 196.
    Bi de bunlar o mundarın gezdiği odada namaz falan kılıyorlar... Değişik.
    ... gecmis zaman olur ki
  2. 195.
    Peygamber efendimizde beslemiş cahiller konuşmasın köpek besleyen için açsaydınız başlığı peygamber efendimiz sav yaptıgı icin sunnettir sizi pis sunnet dusmanlari boyle yaparsaniz peygamber efendimizin sefaatine nail olamazsiniz simdi dagilin cahiller.
    1 ... enes abi anami sik
  3. 194.
    Köpekle kediyi karıştıran insan düşüncesidir. Bu model insanlara çok takılmayın zamanla düzelirler.
    ... bir acayip nick
  4. 193.
    Kedi evde beslenebilecek bir hayvandir. Bende besledim. Muslumanim.
    4 -1 ... romeosuzjuliet
  5. 192.
    evinde kedi besleyen insanın ben müslümanım demesi
    Müslümanım
    6 ... jonni
  6. 191.
    bi dert bu mu kaldı acaba allah başka dert vermesin sana kardeşim.
    ... yeni sokrates
  7. 190.
    Kedi besliyoruz diye dinsiz olduk Çok şükür bir bu eksikti.
    5 -1 ... zmr86
  8. 189.
    bu gece de içime dert olmuş durumdur...
    1 -5 ... gecmis zaman olur ki
  9. 188.
    (bkz: ebu hureyre)yi tanımayanlara dert olmuştur.

    Künyesi bile "kedilerin babası" olarak anılagelmiş, hem hz muhammedçe hem de ashapça, hem asırlar boyu müdlümanlarca böyle anılmış, kedisever, koynunda kedileri gezdiren büyük sahabe.

    Kimse bilmemiş, hz muhammed bile uyarmamış, bir zeki sizsiniz he.

    Salaklar. Hem salak hem cahil.
    10 -2 ... silinen hesap 014384
  10. 187.
    napak kesek mi?
    ... leperuj