1. 14.
    Herkesin 6-7 yaşlarında, balkonda bir koli içersinde beslediği hayvandır.

    ısrarla da hemen ölür bu renklere boyanmış tatlı civcivler. Olsa da beslesek.
    8 ... minyonhatun
  2. 44.
    evde civciv beslemek
    Yeni üyeler eklenerek devam etmektedir.

    Ben sizin cik cik seslerinizi yerim
    8 ... sekhmet07
  3. 58.
    Bir koynunda yılan beslemek değildir.
    6 ... loveneverdies
  4. 23.
    Geçen yılan besleyecektim. Yumurtadan çıkmadı ama bu yaz hiç şansı yok besleyeceğim. Belki alışır sokarsa da artık benim yılanım ne yapalım...
    6 ... gecenist
  5. 2.
    Kaç civciv öldürdüm minnoş evimde.
    (o zamanlar yaş 7 falan, tabiki istemeden yapılan ardından ağlama krizlerine girilen olaylar silsilesi)
    6 ... evinizin filozofu
  6. 32.
    hemen hemen herkesin küçükken yaptığı şey.

    üşümesinler diye dondurma kabına sıcak su koyar, üstüne bez serer, civcivi de onun üstüne koyardık biz. büyüdüklerinde ise %90 horoz olup tüm apartmanı rahatsız ettiği için birilerine vermek zorunda kalırdık. güzel günlerdi...
    5 ... zera
  7. 27.
    mantıklıdır. geneli horoz çıkıyor zaten. büyüyünce keser yersiniz. mis gibi gezen tavuk eti.
    5 ... domestik ev hanimi
  8. 21.
    evde civciv beslemek
    Hem de 6 tane.

    Güneş de alıyorlar gereken yem su ısı desteğini de veriyorum

    Cik cik etmeye başladılar bile.
    5 ... sekhmet07
  9. 46.
    Bahçe yok ise beslemeyin 1 ay sonra verecek insan ariyor sunuz.
    5 ... karton toplayan cocuk
  10. 63.
    Her yaz alınırdı o civcivler. Büyüyünce köye götürülürdü. Ama korkardım onlardan.
    4 ... madwoman
  11. 36.
    Büyüdüğünde de bu şekilde bakabilecekseniz sorun olmayak olandır.
    evde civciv beslemek

    Ama pazarda görüp "aa ne kadar şirinler alalım evde bakarız" diyorsanız, hayvanlara yazık etmeyin çünkü ölme ihtimalleri çok fazladır.
    4 ... eski yesil kulluk
  12. 34.
    Büyüyünce tavuk olduğu düşünülürse saçma bir eylemdir.
    4 ... son nefesini veren adam
  13. 57.
    Acayip koku yapmasına sebep veren eylem.
    Bende yaklaşık 30 civciv var. Brahma cinsi. Ayaklarına kadar tüyleri uzanan.

    Bunlar çıkalı 15 gün oldu. Babam 1 hafta evde tuttu, baktı aşırı koku yapıyor. Şimdi işyerinde sıcak bir alanda kutunun içinde tutuyoruz.
    3 ayda kocaman oluyor zaten bunlar, büyütüp satacağım. Zaten 19 gün sonra kuluçka makinesinden bi 35 tane daha çıkacak.

    Sıcak ortam çok önemli, yoksa ölüyorlar.
    3 ... alkolik oldum
  14. 11.
    Çook eskiden bende besledim. Zaten bir hafta sürmüyo ölüyo bazıları. Ama yürüyüşleri falan çok tatlı,da ölünce üzülüyo işte insan. Alamam o yüzden bi daha. Yıllarda geçmiş olsa olmaz.
    3 ... sakuya
  15. 49.
    bir yavru ördek beslemek değildir.

    evde civciv beslemek
    3 ... uzaytamircisi