1. 1.
    ben de önceden evcil hayvan beslemiş biri olarak garip baktığım kişilerdir. bir de hayvanın üstüne çok düşerler, az rahat bırakın. benim kediyi bırakırdım gider yılan avlardı.
    7 -6 ... meyna
  2. 2.
    Bir de annem diyenler var.
    8 -1 ... selia
  3. 3.
    Sana ne bana ne olm? Dert etmeyin yahu bunları.
    11 ... narcissistic
  4. 4.
    o da bir şey mi?
    eşeklere aşkım deyip, neyse fazla karıştırmayalım.
    10 -3 ... pillars of creation
  5. 5.
    ben diyorum. siz demeyin.

    edit: tanım girmeyi unuttum ya.
    büyüttüğü canlının karakteri olduğunu ve bunun kendi gözü önünde geliştiği gören insanların ortak tutumudur. başka bir şekilde doğan çocuk misali, sevilirse söylenir.
    12 -2 ... lavandula
  6. 6.
    Hayvanlarını çok seven insanlardır başta, sonrasında da kafayı biraz yardırmışlardır, komiktirler.
    Ananene git, nenene git diyenleri de duyuyoruz.

    Bi dizide kedi babası vardı, olm dedi mi la acaba kediye o herifceğiz? Neyse.

    Bizim evde sürü sebil kedi, köpek var. Sanırsın ki özel barınak. Ben bile Armando'ya oğlum, Betty'ye kızım, Magi'ye Magi Teeze, Halime'ye, Halime Apla, Cezmi Karlüfer, lan deli diyor yakaladığımda ıstırıyorum. Biraz daha gayret edersem Armando'yu yicem 3. sayfa haberinden sonra sözlükte sol frameyi işgal edicem. Hepiniz hakkımda cart curt ediceeniz la.

    Ayrıjana oğlum, kızım desen n'oolur? Bunların cinsiyeti yok mu?

    Şu dünyada ki en mutlu kişi mutluluk verendir, la la la lala, ta tata ta ta...
    2 -1 ... non andrea
  7. 7.
    oylesine soylemek sorun degil ama icsellestirmek hastalik belirtisi. psikolojik tedavi gerektirecek cinsten.
    1 -2 ... hammurabi
  8. 8.
    Evet sığırları kızım veya oğlum diyerek çağırıyorun. Ama yani öyle oluyor. Çok bağlı olduğumdan değil alışkanlık.
    1 ... meruem
  9. 9.
    Milletin yaptıklarına bu kadar takılmayın herkes istediğini yapsın söylesin. Onları çok seviyorlarsa ne dediklerinden size ne?
    2 ... parasiz napolyon
  10. 10.
    Kendisiyle aynı evi paylaşan herkesi ailesi olarak benimsemiş insandır.

    Size göre bir hayvan olabilir ama onun için evladından, ailesinden farksızdır. Ayrıca o insandan kimseye bir zarar gelmez.

    5 yıl evcil hayvan beslemiş ve onları annem diye sevmiş bir insan olarak onlardan ayrıldıktan sonra evladımı kaybetmişim gibi acı çektim, hâlâ fotoğraflarını görünce ağlarım.

    Tabii hiç bir hayvanla aynı evde duygusal bağ kurarak yaşamadıysanız bu duyguyu anlayabilmeniz çok da mümkün değil. Hepsinin kendilerine has karakterleri var ve gerçekten sizi sizden daha iyi hissediyorlar.
    5 -2 ... hamile taklidi yapan panda