1. 1.
    şurada açıklanmıştır, ama ingiliççe. biri çomarlara çevirsin artık. şu kısım yeterli.



    "The report added that Turkey's lack of an action plan in the area of human rights and limited hotel capacity in many cities were matters "of concern". It also labelled the scale of transport infrastructure work required "a risk"."
    4 -6 ... diskapininmandali
  2. 2.
    Ya almanya nın olduğu yerde bize verirler mi avrupa şampiyonasını mal mısınız aq?

    işte şimdi cuk oturdu alamanya bizi gıskaniyyyy.
    8 -3 ... flat head
  3. 3.
    E biznıstık biz? Bize farklı muamele yok mu? Kıskanıyolardı bizi ya?

    Biznıs mısın kardeşim? Al sana muz.

    Çevirmeyin metni yüreğine inmesin çomar sürüsünün.
    2 -1 ... yok herif
  4. 4.
    akp türkiyesi olmasa verilecek sanan kızıl çomar beyanatıdır. not:partisiz milliyetçi sporluyum.
    1 -6 ... marvolo riddle 3
  5. 5.
    hayır anlamadığım onlar için yeterli olan insan hakları aksiyon planını oluşturup şu fetönün piçlerini hapishanelerden çıkartınca oluşan boşluğa maç izlemek için gelen izleyicileri mi kapatacağız.

    evet bende katılıyorum ülkenin insan hakları karnesinin berbat olduğuna ama sen rusya'da kupa düzenledin be kardeşim!
    4 -1 ... mavraci
  6. 6.
    Sktr edin batıyı.middle east 24 düzenleyin gitsin.
    Birbirimizi iyi yeriz.
    Düşünsene iran türkiye ve arabistan katar yarı finalde kapışacak.
    ... atlant isten gelenadam
  7. 7.
    yobazlardır. mal gibi hayatı sorgulamayan mini şort giyen kızlara tekme atan hıyarlar yüzünden.
    5 ... kafam bir milyon
  8. 8.
    Turistleri kaziklama taciz etme gibi nedenlerden bize verilmemis olabilir taksimden eminönüne tekirdag üzerinden giden taksiciler sizide unutmamislar.
    3 ... karton toplayan cocuk
  9. 9.
    lan
    erzurum
    antep
    trabzon
    kocaeli
    bursada organizasyon mu olur..
    buranın insanı iki tane yabancı karı görse ağzı zikine düşüyor..

    burada bol miktarda taciz tecavüz vs olurdu yabancılara..

    ayrıca guvenlik sorunu yaşanır.
    her trabzon fener maçında taraftar kafayı yiyor
    erzurum zaten yobazin teki
    bursada bir tarafta mollalar diğer tarafta aşırı modernizm insanları..

    yani ben zaten hayatta inanmiyordum organizasyonun bize verileceğine..
    3 -1 ... diablo1987
  10. 10.
    euro 2024 ün akp türkiyesi ne verilmeme nedeni

    verilmemesi çok daha iyi olmuş.
    1 ... osmannaga