1. 11.
    Bu konuya ben girmesem olmazdı galiba.

    Yukarıdaki arkadaş ne kadar güzel anlatmış olsa da, tamamen dürüst olmak gerek.

    Esrar'ın NCBI'de sadece " bir tane " test edilmiş ve gerçekten doğru bir zararı bulunmakta. Bunun üzerine kenevirin en geniş kapsamlı deneyi diyebiliriz.

    Bir sürü günlük esrar kullanıcısını (günde 2+ sarma içen) 100den fazla kişiyi yıllarca inceliyorlar, bir de kontrol grubumuz var tabii. Bu grup kenevir kullanmıyor.

    Yıllar sonra (kaç yıl olduğunu bilmiyorum 5-10+ ama.) Kenevir kullanan grubun IQ seviyelerinin gerçekten minimal oranlarda daha düşük olduğuna dair bulgular çıkıyor (yaklaşık 4-5 IQ değerlerinde) bu ne kadar inanılmaz seviyede düşük bir sayı olsa da, gene de bir bulgudur.

    Ki unutmayalım; esrarı günde 3ten fazla kez içiyorsanız bir zahmet IQ'nüz düşsün. Her gün 3 tane iç iç nereye kadar?

    Bir zarar da şu, küçük yaşlarda kenevir kullanmaya başlayanlar (düzenli ve günlük olarak, gene) ileriki yaşlarda kalıcı hafıza problemleri geliştirebiliyor. Hatta bu yüzden kenevirin zaten kullanım yaşı 21 gibi bir şey. (Amerikada)

    Aynı zamanda kenevir prefrontal kortekste minik bir küçültme yaratıyor, fakat " neural pathwork" u güçlendiriyor. Bu iyi bir şey yani. Prefrontal kortekste küçülme var demek kötü bir şey olmuyor her zaman. Beyni küçültürken aradaki bağlartı arttıyor, neurogenesis'i arttırıyor diyebiliriz.

    Kenevir kullananların şiddete daha meyilli olduğuna dair hiç bir şey yok.
    1 ... aredrugsbadtho
  2. 10.
    Cok faydali hiç sormayın.
    ... bir tirrek sevdim uzaklarda
  3. 9.
    Esrarın zararlı oldugunu savunan ve zararlı oldugunu kabul etmeyerek marjinal oldugunu sanan zavallılar arasındaki sonu gelmeyecek olan tartışma. Esrar zararlıdır. Ottur ve yakıp içtiginiz ve cigerinize çektiginiz bir zehirdir. Yaşattığı kafalar bi kenara diyorsanız neysedir.
    ... yorqunum
  4. 8.
    Bir madde diğer maddeyi yalanlıyor. Bu nasıl açıklamadır allah aşkına.
    ... esmer cocuk
  5. 7.
    Faydası var mı bari? Yani bana göre faydası olmayan her şey zararlıdır da.
    ... bilgisiz zeki
  6. 6.
    kanıt? yok.

    hangi bilimsel araştırmalar, hangi korelasyonlar altında yapılmış?

    dünyanın çoğunda satışı, kullanımı illegal olan bir madde üzerine nasıl sağlıklı bir araştırma yapılmış?

    hollandada haftada 2 takılan 100 kişi üzerinde mi yapılmış?

    zaman aralığı ne? 1 hafta mı 1 ay mı 1 sene mi?

    başına bilimsel araştırma yazıp, 3-5 tane terim kullanınca bilimsel olmuyor.
    sigara, alkol üzerine bile zararlarını tam olarak tespit edebilmek adına hala çalışmalar yapılırken, 3-5 butik bölgede legalize olmuş bir ürünün zararlarına yönelik yeniyetme çalışmalar bir anlam ifade etmez.
    2 ... raduyev
  7. 5.
    (bkz: narkotik şube bunu beğendi)
    1 ... system error
  8. 4.
    Kardeşim bak bilimadamları bile diyo esrar zihni açıyo diyo onlarda içiyo esrar içiyo onlarda üçlü yapıştırıyo kardeşim esrar çok faydalı yok öyle her şey eararla başlar falan hap içmiceksin esrar içicekeinnlardeşim esrar zihni açıyo çünkü esrar içince hep zihnin açılıyo kardeşim en iyisi sen bi esrar iç ve zihnini aç bak isviçreli bilimadamları hep esrar içer mesela nasa ya girerken esrar işiyosan alıyolsr seni kardeşim sen bilmiyosun ama esrar çok faydalı.

    Not: saçmaladım yoksa bok yani. Bunu ve türevlerini tüketenler aptaldır.net. (Yani özendirmiyorum anladı?)
    1 -1 ... bulmanickimi
  9. 3.
    Aynisini bizde yapsak bole ceza aliriz hergun bu suçtan insanlar tutuklanirken niye boyle konuşmuyorsun suç ise işlemeyeceksin kişiliği beni ilgilendirmez ben işine uzuldum.
    ... sqilacci74
  10. 2.
    Esrar en basitinden aile yapısına ilişkinize ve yasam kalitesine zarar verir. iç yada içme. Otur en yakınını savun desen bu kadar savunmayacak insanlar buna methiye düzüyor.

    (bkz: Entry nick uyumu)
    1 ... manik minyon