bugün

ülkedeki mankafaları durduramıyoruz efenim, olmuyor...

Kendisiyle ilgilenecek kadınlarla görüşmesi sırasında göğüs ve dudak silikonlarına zarar gelmesi ihtimaline karşı, ‘teminat’ adı altında parçalar halinde 50 bin TL gönderen, dolandırıldığını anlayınca parasını geri isteyen, ancak yazışmaların ve ses kayıtlarının ailesine gönderileceği tehdidi üzerine kredi çekerek 170 bin TL daha gönderen B.C.’nin şikayeti üzerine polis çalışma başlattı.

https://twitter.com/yirmi...YNsxxOzRMnunwaxA&s=19
Eskorta para mı gönderilir lan:) gold digger a gönderirsin belki maks ama o da 300-500 tl bir şey yani, ne onu zengin etsin ne seni fakir maksat bu. Buluşabilmek için önden bir yemek ısmarlarsın, bir harçlık atarsın, gold digger dediğin zaten fakirdir tav olur, alan memnun veren memnun, sonrası akar gider.

220k ne demek aq?
Kerhanelerin acilen açılması lazım.

Yoksa millette ne para ne araba ne ev tarla kalacak.

Çok acayip Bi milletiz dolandırıcılar donuna kadar soyar.
Kerizlik.

Azar azar yapmak lazım.

Şüphe diye bir şey var.

Fazlası zarar her şeyin.

Öyle g*t ederler işte.
adam kulağının arkası dahi sekse doymuş... evdeki yenge de tam kusurlu boşanma davası açar, bir iki posta da o yolluk yapar... artık değme keyfine.. grubun gralını yapmış olur..

"abi yalnız ses tonundan anladığım kadarıyla sen aşırı vurucusun.. silikon zarar görebilir.. biz sana teminat yazalım.. yamultursan kız müşteriye çıkamaz"..
Mutlu sonlu olmuş ama kız için heheh.
kıza bir şey düşmemiştir bence.. hatta bence ortada kız da yok.. doğrudan dolandırıcılık bu.. muhtemelen kendisi gibi sakallı-bıyıklı bir kekoya bol bol mutlu son ısmarladı..
Bir vajina uğruna ne güneşler söndü be.
Git bu parayla kimsesiz çocuk okut desen okutmaz p.zevenk ama hiç görmediği orospuya düşünmeden gönderir.
Cami ye para toplasalar 1 lira vermeyecek adamlar bunlar yazıklar olsun valla kınıyorum.