1. ?.
    pişmanlıktan amuda kalkmış kızdır. kafasını duvara, yer yer sivri yerlere vurarak umarsızca şişirir. kaçırdı tabii onca parayı, şimdi pişman. böyle eski sevgililer gördükçe durmadan parama para katıyorum katıksızım!
    4 -7 ... cool adam
  2. ?.
    +selahattin çok zenginlemişsin.
    -sen de pek mallamışsın hatçe.
    18 -5 ... peynirciks
  3. ?.
    (bkz: hayat ne garip zenginlemek falan)
    5 -1 ... wings for marie part 2
  4. ?.
    - görmeyeli çok enginlemişsin zengin
    + ...
    - pardon zenginlemişsin engin
    + sen hiç değişmemişsin ama
    3 -1 ... eraserhead
  5. ?.
    - kaptan hemen zenginle beni
    + nere gidiyorsun mal!
    - kız arkadaşımı kurtarıcam
    + burda kaptan benim, siktir git dışarı. zenginlemekmiş! git iki dakka kitap falan karıştır.
    2 -1 ... wings for marie part 2
  6. ?.
    en yakın "u" dönüş tabelasindan geriye dönecek olan kızdır.
    1 -1 ... kozalak
  7. ?.
    (bkz: eski sevgilisinin başlık sıçtığını öğrenen kız)
    4 -1 ... akyurter
  8. ?.
    (bkz: zenginlemek ne lan)
    (bkz: bi siktirgit ya)
    3 -2 ... nickbulanakadarcanimcikti
  9. ?.
    - yha khızımm meriç nası zenginlemiş bi görsenn!
    + nası zeenginlemişş yhaa
    - olm deli zeenginlemişş
    + kaçırdık zenginlicek kocayıı yanii
    - yaani..
    1 -1 ... renewagner
  10. 1.
    neyi zenginlediğini sorduran başlık * * *
    2 ... yuruyen aksam