1. 0.
    yapma be kanka.........
    bana çükün kalkmaz umarım erkeklik ayağına....
    biliyorsun ki seni çok severim
    4 ... t i b b
  2. 1.
    Benim erkekliğimden keyf almaya ne dersin? Ahaahaha
    tövbesss. La evladım ne tuhafsınız yahu.
    6 -2 ... abbas dikbasar
  3. 2.
    sevilen bir arkadaştan duyulunca insanı daha fazla hüzünlendiren beyan.

    üzülerek seni donuzluyorum kardeşim, kusura bakma.
    11 -2 ... kedilerinbabasi
  4. 3.
    insan kendisini ait hissettiği yere evim demeliymiş. bence sen yavaş yavaş bursa'ya evim demeye başlıyorsun......
    ... buseyaman256
  5. 4.
    cinsel arkadaş bulmanın zorluğu sebebiyle de başa gelebilecek keyifsiz olay.
    ... reservedd
  6. 5.
    ibne ama ne fayda bir beyanat olmuş biz seni böyle bilmezdik kanka.
    (bkz: kandırıldık)
    1 ... mosinnagant
  7. 5.
    (bkz: al abi bi snickers ye)
    ... reading
  8. 6.
    O zaman montla sıç.
    ... gogocu