1. 1.
    sevgilisi olan kız 3 ay ilişkiye girmeyince zırıl zırıl ağlamalarından belli olan gerçektir.

    zaten 3 ay ilişkiye girmeyerek test ediyoruz bu hıyarları. amaç bu. düzgün bir adamsa lafını bile etmez, lakin azılı bir abazan ise yöv sön bönö nödön vörmöyön sön bönö sövmöyön golobo falan diye konuşur.

    bunu diyen adama 3 ay daha vermeyin, siktir olup gidecektir. işte o zaman ilk geceden yatmayarak ne denli mantıklı bir şey yaptığınızı anlarsınız.

    abazanların önüne taş koyduğum için beni buralarda pek sevmezler. ahahaha.

    düzeltme: adam olanlar böyle değil tabi. onlar üstüne alınmasın.
    3 -6 ... venus bella
  2. 2.
    Yalan olan önerme seks arayanlar erkek değil goril amk karıştırmayın onlarla bizi.
    2 ... hacok
  3. 3.
    sevdikleri götlerine tekme vurmasaydı seks aramazdı onlarda .
    1 ... the count of monte cristo
  4. 4.
    Doyamadınız genellemelere doyamadınız.
    4 ... madlord
  5. 5.
    ne yani gidip başkasının amina basinca aldatmış olmayalım o zaman.
    ben sikmek için birlikte olmam. ama birlikte olduğum kızla da yatmak isterim. ikisi farklı şey.
    1 ... mutlu son masallarda olur
  6. 6.
    ha kadın duygusal açlığını sömürü şeklinden erkeğe takacak bu ilişki, erkek birazda bedenim doysun diyecek bu ilişki değil. la oğlum ütopik yaşamayın, her şeyin şu hayatta işlevi var, birlikteliğinde işlevi vardır, kadının ilişkiden bekledikleri neyse erkek de onu bekler. beklentilerinin farklı olması kişisel değil, toplumsal sorundur. mesela cinsellik bizim toplumuzda tabudur, erkek bunu isterse göze batıyor, halbuki, kişinin istekleri birlikteliği sağlar bu istekleri kişi birlikte olduğu kişiyle gideremeyecekse neden olsun? bence çok saçma bir bakış açısı bu. sonuçta birlikteliğin işlevi var, şimdi iş arkadaşınla bir iş için birlikte olunca iş yapmayalım mı diyeceksin? bu da onun gibi bir şey, birlikte oluyorsan birlikteliğin sorumluluğunu yerine getirirsin. ha istemiyorsan olmazsın, ama kendi duygularını düşünüp karşındakini düşünmemek bencilliktir.
    2 ... postmodernist
  7. 7.
    (bkz: nerde okudun)
    ... hilmijem
  8. 8.
    Katılmadığım önermedir. Öyle olsa ilişki yaşamak yerine eskortlarla düzenli bir cinsel ilişki yaşardık. Üctelik senelik anlaşınca indirim de yaparlardı.

    Ben şahsen hoşlanmadığım bir kızın elini tutamam öpemem.

    Bir erkeğin bir eskortun gözlerinin içine bakıp elini tutarak konuşması mümkün mü? Değil.

    Kimse 5 dakikalık zevk için kız tribi çekmez.
    1 ... whitebalance
  9. 9.
    25 yaşına kadar çoğu için doğrudur. Ne zaman ki mantık galip gelir birşeyleri yoluna koymaya başlarsın o zaman evlenilecek birini ararsın. Ha evlenilecek birini hak etmiştir etmemiştir o ayrı mesele bu arada kızlar önce babanızla tanıştırın sevgili olacaksanız her halükarda işin ciddiyetini fark eden erkek sizle gönül eğlendirmek istemiyorsa tanışır. Yaşı 21den küçük olanlar da siz de azıcık sabırlı olun daha mantıklı düşüneceğiniz yaşlar yakın.
    1 ... ivmurat