bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    avrupa'da gayet yoğun şekilde olabilen, bizde olsa yazlık bir kaç belde dışında taşlanabileceğimiz hadisedir. amacım avrupalı olmak vs. değil. ama bu gayet normal bir örnek. bana göre erkeğin üstsüz olmasının ahlaki bir terbiyesizliği ya da ayıbı yok. zaten özellikle kendisine güvenen öyle takılır. hacı amcalarım hac yaparken havaalanı ve çevresinde diledikleri gibi üstsüz gezebiliyorken ben neden dışarıda gezemeyeyim? bir taksim'e üstsüz olarak gidip, üstsüz olarak eğlenip neden evime dönemeyeyim.
    4 -3 ... adamolamadimyazarolayim
  2. 2.
    bir de üstsüz güneşlenen erkekler vardır. acayip bişi...
    3 -4 ... umberto da silva junior
  3. 3.
    beyinlerini evde bırakıp dolaşabilirler bir nevi üstsüz dolaşmış olurlar. bunda kanunen engel yoktur. zaten kimisi beyinsiz ortalıkta dolaşmaktadır.
    3 -1 ... akmai
  4. 4.
    eğer erkek 110 kiloysa yapmaması gereken husustur.

    (bkz: kendimden biliyorum)
    1 ... serhat271
  5. 5.
    ayıptır yani yeni nesli anlamak mümkün değil. ne günlere kaldık allahım yareppim süphaneke inşallah dinimiz amin.
    1 -1 ... devriman
  6. 6.
    üstü açık araba ile üstsüz dolaşıyorlarsa sorun yok.
    2 ... devriman
  7. 7.
    altsız dolaşmasından yeğdir.
    -1 ... forevergreencrocodiles
  8. 8.
    sıcak havalarda plaj ortamları dışında şantiyede, araba sürerken, balık avlarken, maç izlerken, spor yaparken, evde takılırken serinleten bir özgürlüktür.
    ... never neverland
  9. 9.
    dr christian troy'un kendini gay olarak gördüğü kabusunda gerçekleşen olaydır. sonra ter içinde ve sıçrayarak uyanmıştır.

    (bkz: nip tuck)
    ... usualsuspects
  10. 10.
    Sıcak ve deniz kenarı bir ortamda boxerla bile dolaşırım.65 yaşındaki dede slip mayo ile çükünün başını gösterecek kadar dar mayo giyerken ben ömrümün baharında mayoyla gezmicem de kim gezecek hacı.
    1 ... the chosen one