1. 1.
    erkeklerin sünnet edilmesine karşılık kızların da erken yaşta büyüdüğünde başına illet olacak kızlık zarının aldırılmasını isteyen kişi söylemidir.

    şimdi kadın sünneti diye bir şey zaten var ama o tamamen kaçık, psikopatvari, kadının cinsel hazzını sıfıra indirmeye yönelik bir hareket olduğundan saymıyoruz ve önerenlere ded bildiğin okkalı bir "siktir git bi çay koy" deyip entrymize devam ediyoruz.

    Kızlık zarı denen olay tutucu toplumların (Türkiye de bunlar arasında kısmen sayılabili çünkü deyim yerindeyse geçiş dönemi ülkesiyiz.) bayanlarını her zaman huzursuz edecek bir hededir efendim. kızlarda bulunma nedeni ise bilmem kaç yaş aralığında vajinalaının iltahap kapmaması gibi sağlıksal nedenler. bir süre sonra herhangi bir işlevi kalmıyor yani. Ama gelin görün ki cahil insancıklar bunu bir namus göstergesi olarak şekillendirmişler minnacık beyinlerinde. onlar ahlaklı biz ahlaksız oluyoruz üstüne bir de.

    Ama işin aslı öyle değil. tıp uzmanı değilim ama bu lanet şeyin sağlık dışında bi boka yaramadığını biliyorum. o da belli bir yaşa kadar. 0-6 ay da olabilir 0-6 yaş da, bilemiyeceğim... Sonrasında bi yararı dokunmamakla birlikte aksine zararı oluyor bayan ırkına...

    Demem o ki erken yaşta erkekler sünnet ettiriliyor; kızların da bu zarı doktor eşliğinde alınsın, yakılsın, sonrasında düğünler falan yapılsın, onlara da takılar taksın komşuları. çıkan parçaya da "pilava karıştırdık artık kimin tabağına kısmet olduyse ehueh" diye espriler yapılsın. nasıl ki biz erkekler sünnet olunca erkekliğe adım atmış oluyoruz; "aslanım benim be, koçumsun" muhabbetlerinin konusu oluyorsak aynısı kızlar için de geçerli olsun. eşit olalım lan!

    Kişilik problemleri olan, sevdiği insana güvenmeyenler de evlenmesin. hem evlilikler daha sağlıklı olur. tüm karı-koca ilişkisi soktumun bi zarına bağlı olmaz.

    düdüt: beyni aldırmak da iyi bir tercih olabilir tabii. pis, fesat duygularda kullanmaktansa hiç olmaması daha iyi değil mi?

    büdüt: eleştirileri entryde yazanlara yönelik kabul etmekteyim efendim. ilkokul bebeleri gibi direkt "salak, mal, gerizekalı, beyinsiz" formatında hakaretle eleştiri yaptığını sananlar; tek kelimenizi bile iplemediğimi bilmelisiniz.

    düdüt 2: sünnetin ne amaçla yapıldığını biliyoruz da anlatmak istediğimiz zarın ne amaçlara çarpıtıldığı. önerim de kökten çözümü kapsıyor aslında.
    9 -7 ... materyalist imam
  2. 2.
    (bkz: hele otur bi soluklan ayranimizi ic yigenim)
    2 -2 ... zehir
  3. 3.
    bazı ülkelerde kızların da sünnet edilebildiği gerçeği bir yana,sünnetten ödü kopan hırçın erkek zihniyetinin ortaya attığı saçma sapan önermedir.
    -1 ... etonya
  4. 4.
    (#3968196)
    ... bovary
  5. 5.
    bir de bunun beyninin %90'ını aldıran modeli vardır. (bkz: başlığa sıçtım biri temizlesin)
    -2 ... theangelofdeath
  6. 6.
    sünnetin işlevini bilmeyen insan söylemidir.

    sünnet uygulaması olmAZSA, erkeğin sünnet derisinin içinde kalan kısmında idrar ve sperm çıkışı oldukça birikme olur. sünnet olmanın asıl amacı hijyendir ve orada islam dininin pis saydığı şeylerin birikmesine engel olarak insanın tam manasıyla temiz olmasını sağlar.

    edit 2 : erkeklere zar takalım dese daha mantıklı olurdu. sünnet de o biçim çarpıtıldı şu anda.
    ... defuser
  7. 7.
    (bkz: elini vicdanına koy)
    (bkz: cem yılmaz)
    -1 ... fuck yourself
  8. 8.
    korelasyon katsayısı "0" olan başlık.
    1 ... aylak susamuru
  9. 9.
    bazı erkekler zar olmadan kızları almıyolar. dikkat edin derim. kanlı çarşafı analar görmek ister. illede zar olmasada olur diyosanız. çarşafa biraz öksürük şurubu dökün olsun bitsin. içleri rahat etsin.
    ... morbeyaz