1. 1.
    çok tehlikeli bir süreç bu...

    bilişim dünyasına giren ve birilerinin msn adresini hackleyebileceğine gönülden inanan ergen sayısı yurdumuzda hayli fazladır.

    yazık lan. nelerle uğraşıyoruz. neden gelişmediğimizin kanıtı işte. gün gibi ortada.
    4 -1 ... delicious
  2. 2.
    Bir kuul olma mücadelesi.
    1 ... armudun iyisini yiyen ayi
  3. 3.
    (bkz: kişiliği bir yere koyma çabası)
    ... karanlikta gozluk takan manyak
  4. 4.
    en güzel örneği hacker okandır. adam cinresmisitesini hackledi yahuu.
    ... letis
  5. 5.
    +kanka bir site buldum msn adreslerini çalıyor.
    -kimin adresini çaldın şuana kadar.
    +ali, ayşe, fatma, nazike..
    -nasıl ki?
    +çalıyosun işte bilgisayara kayıt ediliyor şifreler.
    -eve gidip göstersene.
    +(yalan çıktı ortaya) bilgisayara format attım.

    (bkz: yalandan öte yol yok)
    ... le ilkan
  6. 6.
    (bkz: lamer)
    ... sounds of a playground fading
  7. 7.
    ilk olarak msn şifresini çalmaya odaklanıp haftalarca - aylarca googlede "msn hack" tarzı kelimeler aratarak içerisinde trojan bulunan programları indiren (bkz: ava giderken avlanmak) ve güzel bi formatın ardından araştırmalarına devam ederek sonunda bu entry'i bulup msn'nin veritabanına giremeyeceğini ve girmeden şifreyi almanın imkansız olduğunu entry'i okuduktan sonra öğrenen lamerdir.
    ... rootie
  8. 8.
    fazla hackerlık tarihi okumuş ergenlerdeki hevestir.hapse girersin, çıkınca yağlı bir firmada 10000 dolardan güvenlik uzmanı olursun. bir nevi fakirin ekmeği*.

    virüs üretenlerin bugünkü güvenlik firmalarının başında olması da tesadüf olamaz. ama bunu anlayacak ergen nerde. adı üstünde zaten.
    1 ... entelijans
  9. 9.
    Bu merak yalnız ve yalnızca sevgilinin msn, facebook vs. gibi hesaplarını hackleme isteğinden gelmektedir.
    1 ... poison la rose
  10. 10.
    saçma sapan forum sitelerinde zaman çürütmekle son bulan eşiktir.
    ... delicious