1. 1.
    halkın nezdinde ysk ya ve diğer kurumlara baskı yaptığına dair bir izlenim oluşturmamaktır.
    1 -1 ... sansyoklan
  2. 2.
    fırtına öncesi sessizliktir.
    ... seruven44
  3. 3.
    yoksa? (bkz: ay hadi inş).
    2 ... hastavilla
  4. 4.
    olası bir Pelikan terör örgütü eylemine maruz kalıp durumu eniştesinden öğrenmeyi bekliyor olabilir.
    1 ... haskirider
  5. 5.
    ülkenin daha büyük dertleri olduğundan ve yurtdışına uzun bir siyasi seyahat yapacak olmasındandır.
    kardeşim hepi topu ikametgah senedi verecek kiiyle, park ve bahçeler müdürlüğü yapan kişilerin amirlerini seçtik abartmayın. memleketin çok daha önemli meseleleri var. bir yanda şu f-35 muhabbeti öte yanda s-400 lerin ne olacağı diğer yanda çin ile yapılması gereken ekonomik temaslar.
    2 -6 ... inderex
  6. 6.
    Oy sayiyordur *
    1 -3 ... ruut altmis alti
  7. 7.
    erdoğan cumhurbaşkanı olmasına rağmen ilçe ilçe oy isterken ülke meselesi yoktu da seçim bitince mi birden işler yoğunlaştı diye sorarlar...
    2 ... sansyoklan
  8. 8.
    itler istiyor diye atlar ölmez. merak etmeyin.
    1 -2 ... kemalist tokatlayan
  9. 9.
    at mı? at diyince aklıma başbakanı sırtından atan at geldi. adı neydi bahtiyardı değil mi...
    ... sansyoklan
  10. 10.
    pelikan diye bir şey servis edildi zamanında..

    bizimkilerde bunun peşinde takıldı haliyle, şimdi erdoğan düşünceli ve yapıcı haliyle öylece orada oturuyor, hiçbir şeyden de haberi yok garibimin..

    ondan sonracııma, bu pelikan grubu çok fena bişi böyle.. erdoğan bilmeden istemeden işte kötü şeyler yapıyo..

    aslında erdoğanın sonunu pelikan getirecek, yani pelikan erdoğanı indirip, damat erdoğan ve soylu çatışmasının da galibi kim olursa başgan o olacak..

    yani senaryoda bütün 17 senelik tahribat sineye çekilecek, sözüm ona birileri tü kaka olup kalan cici siyasal islamcılar yola devam edecek..

    ha erdoğanın yeterliliğe sahip olmayan bir adam olması nedeniyle bir takım danışman ve akıl hocaları tarafından yanlış yönlendirildiği doğru, beklenebilir öngörülebilir ve mantıkla doğrulanabilir bir şey..

    ama erdoğan için bir şeyden haberi yok işte bu pelikan kardeşler bunları yapıyor fln komedi..

    nasıl ve ne şekil yapıldığından bağımsız, yapılan her eylem erdoğanın bilgisi ve izni dahilinde yapılmaktadır..

    işin en civcivli yanı da, bir şekilde başı belaya mı girecek?

    hemen közcüler, kazcılar, pelikan vs uydurulup sorumluluk tepelerine yüklendikten sonra sepetlenir..

    ha siz hala bütün suç geçmişte davutoğlunda diyorsanız, allah size gani gani beyin versin derim..

    böylelikle erdoğan hep kandırılan, hep millet aşığı yiğit adam, gitmesi için türkü kumpaslar kurulan adam olarak kalır ve onun dışında herkez her şeyden sorumlu olur..

    erdoğan zaten kendi kendini bitiriyor..

    hiçbir kanatlıya ihtiyacı yok..

    hitleri de, pinochet’yi de ilk önce kendileri bitirdi..
    3 ... artificialhuman