1. 1.
    şimdi kendisi cumhurbaşkanı adayı olacak ve partiyle ilgili, milletvekilliğiyle ilgili her şey ortadan kalkacak. diyelim seçilemedi, ne olacak? milletvekilliği düştüğü anda sıkıntılı günler bekler...
    1 -1 ... taciturnn
  2. 2.
    Hiçbir şey olmaz. Eski cumhurbaşkanı olur.

    Üzgünüm ama öyle.
    2 -1 ... n dakota
  3. 3.
    beyler bu ayarı bana lütfedin lütfen.

    öncelikle muhalefet rte'ye gider yapacak destekledikleri cb adayı yüzde 55 oy alsa bile baraj altı kalabilecek partiler yüzünden akp çogunluk olacak, yüce divan falan diye geveledginde muhafelet akp kanadı ateşi harlayacaklar yeniden seçim.

    bu sefer rte o kadar merhametli olmaz ama diyim.

    ha ben bu muhalefetin yerinde olsam böyle bir şeyin yanına yanaşmam, gidin ikna edin götünüz yiyorsa tehdit edin öyle çekilirse çekilir aksi halde biz şu an onlaynız, ve rte için ölürüz.

    ya siz?

    ugruna ölmeyi göze alabileceginiz biri?

    atatürk demeyin isterseniz, gördük 17 yıldır. o kadar eleştirildi hakaret edildi insan bir ölüm orucuna girer hiç mi deger vermiyrosunuz önderinize.
    2 -10 ... zargna
  4. 4.
    öyle bir şey olursa her avmde bi bomba patlar 15 temmuzu gözlerimiz arar aq. allah korusun. öyle bir şey olmasından da ak trollerin ölmesini yeğleriz.
    2 -1 ... nick burkhardt
  5. 5.
    akp iktidar ,erdoğan cumhurbaşkanı olamazsa mhp anında çözülür (meclis sayısı -2018 yeni meclis ) .

    bir iyi parti -chp ortaklığı sonunda ilk yapacakları erdoğan'dan ve ysk'dan diploma talebi olacaktır.

    vallahi diploma 4 senelik çıkarsa ne ala ,erdoğan'a kimse dokunamaz oturur torun sever.
    ya diploma 4 senelik çıkmazsa ?
    2 -2 ... baris hemen simdi
  6. 6.
    Fazla bir şey demiyorum.
    Sadece " yandı gülüm keten helva " diyorum.

    Not: bir muhterem ölmekten filan bahsetmiş.
    Hiç gerek yok. Demokrasi ve adaletin olduğu yerde yaşam vardır.
    Kısacası sıkma canını okşa saçını.
    3 ... eratosthenes
  7. 7.
    "zargna" rumuzlu bir yandaşın atıp tutmasına sebep olan olasılıklardır.

    rumuzunu not ettim. unutmazsam o gün geldiğinde ne dediğini özellikle takip edeceğim. eğer insanları biraz tanıyorsam sucukçu muhasebecisi'ni ilk satanlardan biri bu olacaktır.

    bize gelince... yapamayacağımız veya yapmak istemediğimiz şeyleri yapacakmışız gibi dillendirip, atıp, tutmayız. atamız ne kelime, ergenekon, balyoz, casusluk iftiralarıyla mağdur edilen insanlarımızı sonuna kadar savunduk, akp - fetö- israil -abd terörünün en yoğun olduğu günlerde bile lafımızı esirgemedik.

    bırak sucukçu muhasebecisi için ölmeyi, bizim yaptığımız kadarını yapabilsen ne mutlu sana...
    3 ... rumeli71
  8. 8.
    bir khk ile seçimi falan iptal eder.
    4 ... timur cengiz hulagu
  9. 9.
    onu bunu not eden laleri ortaya çıkarmış hadisedir,

    hadi benim ne yapıp yapamayacagım mechul, allahın izniyle bir şey yapmaya ihtimal kalmayacaktır, ama senin durumun görünür.

    atana küfür ettiler, .. ..... yazdıgı anayasa muktedir oluyor dediler, generalini içeri attılar?

    ne yaptın?

    lale?

    aldın eline ayponu, bilmem ne phonu twit atıp entry girip çöktün oturdun. hiç mi utanmadın?
    ... zargna
  10. 10.
    biri şunlara erdoğan'ın milletvekilliğinin 2014'te cumhurbaşkanı seçilmesi üzerine düşmüş olduğunu hatırlatsın.

    zira bu olay gerçekleştiğinde, başbakanın milletvekili olması zorunlu olduğundan dolayı yeni hükümeti konya milletvekili ahmet davutoğlu kurmuştu.

    şimdi başbakan da olmayacağına göre, cumhurbaşkanı seçilen ya da seçilemeyen adayların zaten milletvekilliğiyle bir ilgisi olmayacak. aslında bütün bunları aday olmaktan götün götün kaçan kılıçdaroğlu'nun muhasebe etmesi gerekir.
    -1 ... oglan midir adam midir bilemem