1. 1.
    Şüphesiz ki sırbistan dönüşü uçakta çekilen fotoğrafta görülen gazeteci.
    yaaa sen kimsin yaaa.
    hiç mi utanmıyorsun el reis ül hükümdar ı yedi cihan'ın koltuğuna böyle lakayıt lakayıt dayanıyorsun?
    türkiye artık eski türkiye değil.
    bunları geçeceksiniz.
    bunlar hep israilin dış mihrakların oyunu.
    eskiden karneyle ekmek alıyorduk.
    kıskanıyorlar.
    yol yabdı.
    erdoğan ın koltuğuna kolunu dayayan gazeteci
    31 -7 ... totonok folmondoko boton gomo
    #37964484 :)
  2. 2.
    sülalem rahat duruşu o.
    12 ... bedreddin
    #37964488 :)
  3. 3.
    reis iki tarafına hatunları almış. emine hanım görmesin.
    9 -1 ... kafa koparanus
    #37964490 :)
  4. 4.
    Amerigan acanı fedöcü hayindir.
    Erdoğanın uçağına kadar girmişler, nasıl kandırmışlar adamı.
    Güvenleceği kimse kalmamış reyizin.
    3 -2 ... esmer bey
    #37964491 :)
  5. 5.
    sabah sabah beni yarmış über tespit.

    (bkz: hhaaahahhhhha)
    4 ... aeneskral
    #37964492 :)
  6. 6.
    Vayy kirmizili nagehan mi?
    Coh seksi.
    Sana kirmizi cok yakisiyor.

    Saka lan saka yalaka itici mahluk.
    6 -2 ... kilise sarapcisi
    #37964493 :)
  7. 7.
    Çükünden asın ibneyi
    -uzun.
    2 ... filmler ve filimler
    #37964496 :)
  8. 8.
    yürek yemiş. yarın öbür gün içeri girebilir. hem gazeteci hemde dokunmuş, zındık.
    3 ... defansagelsenize lan
    #37964501 :)
  9. 9.
    damat berat beyefendiye olan benzerliğinin gözlerden kaçmadığı gazetecidir. muhtemelen ona güvenmiştir bir de reyiz kameraya dönük görmez nasıl olsa diye şey etmiştir.

    yalnız orası resmen şampiyonlar ligi ölüm grubu lan. tarafsız medya falan filan evet..
    5 ... mel mel bakan gibson
    #37964532 :)
  10. 10.
    erdoğanın beyni yıllar yılı aşırı çalışmaktan gelişmiş ve radyasyon mu yayıyor acaba. erdoğandan daha uzak duran gazeteciler şişman yakın olanlar bir deri bir kemik. ayaktakilere dikkatle bakın.

    erdoğan ın koltuğuna kolunu dayayan gazeteci
    2 -2 ... ibni maymun
    #37964551 :)