1. 1.
    ilkokul 3'e giderken ben de aynısını çiziyordum.

    Senin yaptığın uzay gemisi tasarımını yesinler. Kimse kusura bakmasın ama bu milleti s.kmekten başka bişey değil.

    elon musk ın paylaştığı starship görseli

    Bu bildiğin jetgiller halk otobüsü amk!
    5 -2 ... serdarsl06
  2. 2.
    (bkz: kızkaçıran)
    6 ... ruh okuzu
  3. 3.
    Elon musk yine tasak geçmiş milletle dedirtendir. Adam hayal satıp zengin oluyor mk.
    3 ... komplo teorisyeni
  4. 4.
    Bu ne lan marslı marvin'in roketi gibi. Kesin o roketin altında bugs bunny'nin yuvası vardır.
    2 ... enkidu1986
  5. 5.
    adam hayallerin gerçek olabileceğini en basit haliyle ortaya koymuş. modeli çocuklarıyla çizgi film izlerken tasarladı sanırım. çünkü hepimizin bir zamanlar uzay gemisi denildiğinde kafamızda canlanan budur. giderken kendisi beni de yoldan alırsa çok mutlu olurum aynı yere gidiyoruz zaten.
    3 ... mars yolcusu
  6. 6.
    çok pis subliminal olan görsel * titriyordur da bu kesin *
    2 ... tuiran kouma