bugün

(bkz: ıyyyyy iğrenç butonuna basarken söylenen sözler)
Kahrol düşman. Al sana bonba.
Seni ag yaratığı sen kimsin? Sen nesin? Sen nasıl olurda böyle konuşursun? Al sana al al al
zall:(bildirimlerden) 30 saniye içinde başka eksileyemezsin.

Cgia: sen karışma zall "bu sitenin bildirim
göndermesini engelle".

Al al al al.

Bu arada @2 ye yarıldım 2 saattir gülüyorum amk swh.
Al, geber, al. Heh artı yüzü goremeyesice.

Kendince haklı sebeple söylenen laflardır.
Sana 2 tane ve sana 3 tane.
inşallah ölürsün.
Ne demek şakir!
Al eksi götüne sok.
Al bu da benden, aduket.
Büyük egoya sahip salgın tekidir .evet.
Dümbelek seni!
eksi oya bir türlü doymuyorsun be kardeşim!
Orul orul marul.
"Sen yazma" oluyor genelde.
Amk salagini tercih ediyorum.
'Gerizekalı'.
"deli şaapmış herhalde."
"hööö çok komik amına goduğmun oğlu"
"aq bölücüsü"
"Mal la bu"
"Aha beynini sikiyim"

Üsttekiler çoğunlukla söylediklerimdir.
(bkz: bu ne be)
Kimseyi eksilmiyorum. Çünkü ciddiye almıyorum. Eksim dahi paye çıkartmasın.
Ağzına tuvalet terliği ile vurduğum konuşmuş yine.
görsel
"hıııamınaa" şeklindedir.
bu nasıl entry aq.
"vereyim eksisini huahuahauhauhaua" olabilir.
görsel
Ahahahah harbiden güldürdün eksik olma.
1) ıyy yine mi sen, doğru yazsan da eksi!

2) amanın pek bir cahilsin al sana eksi.

3) uu troll seni... al hadi kıyak.

4) salak bu ya profiline girip her şeyi eksilemek istiyorum lanet!
1)..mına kodumunun trolü
2)faşist pezemenk !
3)hassiktir ordan
4)şerefsiz

Vb...
(bkz: ay götüm)
(bkz: hiçbirşey)
Al sana eksi lanet olası pislik veya dur şuna bi eksi atayımda görsün dediğim durum.
amk malı.
Al lan al Hmınakodmn al.
Mal mal yazmış yine...
Şuraya bir kere düzgün birşey yaz amk.
Kim alıyor yav bunları sözlüğe.
(bkz: senin okuduğun mektebin amk)
Kahrol düşman al sana bomba. *
Niyet ettim eyledim g.Tüne eksiyi sokmaya.
Ya ne müthiş yazmış öyle, çok etkili ve isabetli.
Okuduğum nadir yazılardan.
- sizi kınıyorum
- yanlış düşünüyosunuz bayım
- lanet olsun bu düşüncenize

gibi şeyler değil tabiki söylenenler.
Mal mısın la.
-kes lan göt

gibi kırıcı cümleler olabilir.
bazı yazarlar var gördüğüm zaman eksiliyorum.güzel birşey yazsa bile eksiliyorum.