bugün

güzelim siteyi youtube'a çevirdiniz. eksi oy bir içeriği beğenmediğimizin göstergesiydi. bir entry'nin aldığı artı ve eksi oylar, o entry'nin ne kadar kişi tarafından desteklendiğini, ne kadar kişi tarafından desteklenmediğini gösteriyordu. eksi oydan korkan sözlükte falan takılmasın zaten. kime ne zararı vardı da kaldırdınız?

yeni tasarım gelince zaten eski tasarımı bok etmiştiniz. sürekli bir şeyler dayatıyorsunuz. eski sözlük geri verilene kadar ben yokum. umarım arkamdan başka yazarlar da gelir. yazarlar yoksa sözlük de yok. 3-5 kişiyle kendiniz çalıp kendiniz oynarsınız.

sevgili yazar kardeşlerim, lütfen bu dayatmaya teslim olmayın. online sayıları 10-20 civarına düşsün de tepkimiz bir işe yarasın. en azından eksi oylar tekrar gözükene kadar sözlüğe entry girmeyin. bakalım yazarlar olmadan sözlüğü ne yapacaklar?

not: benimle aynı fikirde olan arkadaşlar fikirlerini bu başlığa entry girerek belirtsinler ki başlık gündemde olsun.
Toplu sözlük bırakma kararı alınmalı kesinlikle. Eksi oy almış mıyım diye sürekli kötü oylanan kısmına bakıyorum. Bir keyfimiz vardı rezil ettiler.
artı oy kasan budala laleleri sevindiren hadisedir.
Destek verdiğim kampanya.

Bu ne ya her entry'im de artı oy gözüküyor bu nasıl vaziyet!

O eksi oylar benim alın terimdi.
tribünlere oynamak isteyenleri yıkan karardır.
doğru olduğuna inanıyorsam bin eksinin de bende bir hükmü yoktur. kişilerin kendi görüşüdür katılmak katılmamak.
''adam götün teki '' ve sana uyuz olduğunu anlamak için müneccim olmaya gerek de yok.
kel alaka bir yorumundan da kalkar sana eksi verir. bu da onun doğal(!) durumu. vs.vs
kafa yormaya gerek olmayan durum vesselam.
yazarlara bir çağrıda bulunmuştum, benden başka kimse nikine takmamış. 2500 kişi entry'yi görmüş ama sözlük dünden beri aynı. valla boşuna aktivistlik yapıyoruz. zall'ın bundan haberi bile olmamıştır. şu durumda en mantıklısı bu dayatmanın üzerine gitmek. o yüzden dünkü kararımı değiştiriyorum. entry girmeye devam edeceğim ama bu entryler sözlüğün düşük kalitesine uygun entryler olacak. ha isteyen de eksilesin, zaten artık çok önemli bir şey değil.
--spoiler--
2500 kişi entry'yi görmüş ama
--spoiler--

Yok akp yenikapı mitingi. Sözlükte ne arar o kadar kişi?
Trollerin gözü yaşlı.
Hocam sizi şöyle çıkış butonunu tıklamaya davet ediyorum.

Eksi manyağı olmak hoşunuza mı gidiyor anlamadım ki amk. Ayrıca eksi oy butonu kalkmadı, halen eksi verebiliyoruz bilginiz olsun.

aslında yazarın protestosunu hatalı ya da komik bulmuyorum.
sadece tasarım ya da format katleden yazarlarsa yönelik bir sıkıntı, uzun bir süredir ve çoğumuzda yok mu? gördüğüm kadarıyla var. dile getiriyor muyuz? defalarca... peki buna karşı ne yapılıyor? hiç... neden yapılmıyor? çünkü her şeye razı bir görüntü veriyoruz.