1. 1.
    -eğer bir şey seni öldürmüyorsa güçlendirir.
    +haklısın hacı, götü kaybettiğime deydi doğrusu. hadi, güçlenme sırası sende.
    -gak guk.
    4 -2 ... nobetci baykus
  2. 2.
    cok samimi bir deyim.
    (bkz: beni oldurmeyen sey beni guclu yapar)

    ne o oyle, daha muhabbeti kurmadan senli benli mi olduk?
    2 ... revolter00
  3. 3.
    insanın hayatında karşılaştığı zorluklara karşı direnişini ölçmesinden güç aldığını savunan çin felsefesidir.
    ... sorella
  4. 4.
    en büyük örneği wolverine in vücuduna adamantiumun zerk işlemidir. bizde bunun karşılığı olarak arif ışık a karışık kasetten taocu seksin... pardon kung fu nun felsefesinin g.tten verilmesi örnek olarak gösterilebilir.
    -2 ... notrinova
  5. 5.
    öncelikle çin felsefesi değil friedrich nietzsche aforizmasıdır. seni öldürmeyen şey güçlü kılar şeklinde bilinir. eh çokda tutarlı bir aforizma değildir.

    mesela, çükünüzü kessek ölmezsiniz ama pek de güçlenmezsiniz.
    1 -1 ... guzunamca
  6. 6.
    elinizi sokun bi prize de göreyim götünüzü. hadi bi çarpılın ama ölmeyin, güçlenin sonrasında trafoya çıkıp güç bende artık ulan trafo sen mi büyüksün ben mi diyip ayar verin bakalım. (bkz: ebesininkini tersten görmek)
    ... capslock arap asi tusu basa
  7. 7.
    bir a-p mayınının kişiyi öldürmediği takdirde ömür boyu sakat bırakması durumunun ortaya sürülmesiyle anında yalanlanabilecek tıraş felsefe.
    ... pulemjot kalashnikova
  8. 8.
    her konuya uyarlanabilen önermedir.
    kullanılan organ gelişir mantığıyla benzerdir. zira ağırlık çalışırsanız kas yaparsınız. tersi de anlamlıdır, yani kaslarınızı hiç kullanmazsanız erir. alçısı yeni açılan kolun veya bacağın diğerinden daha ince olması buna örnek olabilir.
    tecrübelere de uyarlanır, bir işte hata yaptıkça daha iyisini yapmaya başlarsınız, gibi.
    ... gamsiz
  9. 9.
    (bkz: whatever doesnt kill you simply makes you stranger)
    1 ... sineklerin tanrisi
  10. 10.
    bildiğin çin malı. hem de felsefeymiş.

    yüzeysellik hakkımı kullanarak hemen bir örnek veriyor ve bakalım bir şey beni öldürmüyorsa güçlendiriyor mu öğreniyorum. hikaye geliştikçe şekillenecek.

    yolda pervasızca yürüyorum. kulağımda kulaklık, salim'in alo şarkısını dinliyorum. içsesim de şarkıya eşlik ediyor ve mutlu mesut ilerliyorum. karşıdan karşıya geçmem gerekli, şarkının mükemmelliği yüzünde bu dünya ile iletişimim kopuk. sağa sola bakmadan atlıyorum yola. ve işte; şehir içi hız limitine uymayan bir şoför frene tüm gücüyle yüklenmesine rağmen arabasıyla beni uçuruyor. yarım saat ambulans gelmiyor, bunun üzerine zeki ve cevval türk vatandaşı beni karga tulumda bir taksiye bindiriyor ve hastaneye gidiyorum.

    gözümü açıyorum ve belden aşağısını hissetmiyorum.

    ama çok güçlüyüm. hatta iki avucumun arasında ceviz kabuğu bile kırabiliyorum. *

    edit: çin malı değilmiş.
    ... vurursa gol olur