1. 1.
    gezi gençliğidir. ulan hadi tayyip gidecek dersin anlarım da, esat kalacak da ne demek kahpe evladı? bu, o çok övündükleri geziye hangi karanlık ellerin bulaştığının da bir delilidir.

    halk tv ekranlarından ''hataydan 40 otobüs insan taksime geliyor'' diye altyazı geçmişti 29 mayısta. o şii-nusayri itlerin yazdığı bir yazı olsa gerek.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1659699/
    9 -23 ... jeffrey dahmer
  2. 2.
    valla esat gitmedi, tayyip gidecek mi kalacak mı onu da zaman gösterecek. yani zamanla haklılığı olabilecek bir sözdür.
    6 -9 ... ecinni
  3. 3.
    ulan esat amcan kalsa ne olur it? sen suriyenin topraklarının savaştan evvelki gibi kalacağına mı inanıyorsun? kuzey komple kürtlerin elinde. idlib, el bab, tel rıfat, afrin ve fırat kalkanında kazanılan bölgeler türkiyenin elinde.

    tayyip gidecek mi kalacak mı zaman gösterecekmiş, puahhahahah. yallah suriye'ye amk nusayrisi seni.
    5 -7 ... jeffrey dahmer
  4. 4.
    (bkz: büyük lokma ye büyük konuşma) neyin ne olacağını, kimin kaderinde ne olduğunu sadece zaman gösterir.

    duvara tayyip gidecek esat kalacak yazan gençlik

    bu amca da vakti zamanında ortalığı titretiyordu.

    sonu böyle oldu;

    duvara tayyip gidecek esat kalacak yazan gençlik
    3 ... ecinni
  5. 5.
    düşmez kalkmaz bir allah beyler o yüzden ne tayyip ne de bir başkasına allahmışçasına tapmayın rica ediyorum. sonra sükut u hayal olmasın sizin için.
    2 -2 ... ecinni
  6. 6.
    senin esat amcanın korumalarına ''eğer sonum kaddafi gibi olursa işimi birkaç serseriye bırakmayın, beni siz vurun'' diye vasiyet ettiğini ne çabuk unuttun lan? esat gitmedi değil ayrıca, bak fransa da girdi suriye'ye. daha belli değil.

    tanım: it sürüsü gençliktir.
    1 -3 ... jeffrey dahmer
  7. 7.
    CHP’liler savunduğuna göre chp kafasındaki biri yazmıştır. Bunların vekili değil miydi “Suriye ile savaşsak Esad safında olurum” diyen, iran ile savaşsak iran safında olurum diyen. Olur bunlar yeri gelir hepimiz Ermeniyiz der, yeri gelir ‘Esad Türkiye yi alsın hepimiz arabız” da der. Esad bugün Hatay ı resmî haritalarında kullanıyor bunların da hoşuna gidiyor. Atatürk olsa bugünkü CHP için istiklal mahkemeleri kurardı.
    1 ... gelenek karsiti sekuler hero 2
  8. 8.
    Bir de gezi olayları iran ın yarı resmî iran haber sitesinde geziyi güzelleyen haberler vardı, altındaki yorumları görseniz, yok işte parka biri hız.ali yazısı asmış gelen geçen selam veriyormuş, yok Zafer ehli beytinmiş. Geziyi destekleyen bir ateist olarak sizin mezhepçi hezeyanlarınız ile pkk lıların etnikçiliği öne çıkınca eylemler gayr-ı meşru bir hal aldı. Biri almış eline dhkp-c bayrağı, diğeri Suriye bayrağı açıyor (google da bakın Esad istihbaratı da katıldı fotoları var) Biri inşaatın oraya pkk yazmış. Eh biz de ilk üç gün destekledik. iran ı yok etmek isteyen özgürlükçü insanlara Humeyni ile gelirseniz öyle kalırsınız polisin arasında.
    1 ... gelenek karsiti sekuler hero 2
  9. 9.
    baban gidecek anan kalacak şeklinde cevap verilmesi gereken gençliktir.
    1 ... akacakkandamardadurmaz
  10. 10.
    gezi gençliğiymiş. gezi gençliği sülalenizi sikti zaten, acınız bundan.

    (bkz: çomar please)
    -6 ... taciturnn