1. 1.
    biri sinema tarihinde joker ve Agent smithden sonra gelen en cool kotu adamlardan bir tanesi digeri ise gayet iyi bir elemandi isin kisasi iyi alman Vs kotu alman diyerek ozetleyebiliriz.
    1 ... kb24
  2. 2.
    christoph waltz'un kusursuz oynadığı ve quentin tarantino'nun yarattığı, son yılların en iyi sinema karakterleri. hele ki dr. king schultz tam bir yaratıcılık örneği.
    1 ... present tense
  3. 3.
    tarantino'nun yarattığı, watlz'un mükemmel bir şekilde süslediği karakterlerdir. oyunculuk böyle olur.
    1 ... sanosuke sagara
  4. 4.
    iki başarılı oyunculuk örneği. ayrıca, farklı tarihlerin karakterleri olmakla birlikte, bir şekilde tanış olsalar muhtemelen dr schultz landa'ya en sonunda dayanamayıp "mösyö candy"'ye yaptığı muameleyi yapardı diye bir spekülasyonu akla getirir.
    1 ... usualsuspects
  5. 5.
    ''his name was king, he had a horse.'' şeklinde Dr schultza yazılmış şarkı bile vardır. Schultzun kazanacağı versustur.
    1 ... opsanabi
  6. 6.
    Hans amcamızın çok rahat kazanacağı karşılaştırmadır.
    dişçi amca karakterini yazarken tarantino waltz'un hans karakterinde yakaladığı başarıya güvenmiştir.
    Kısaca hans olmasaydı schultz olmazdı.
    1 ... edith piaf
  7. 7.
    Çok farklı karakterler ve her ikisi de christoph waltz ın usta oyunculuğu ile muhteşem canlandirilmis.

    Kendi değerlendirmem Hans landa benim üzerimde daha büyük bir etki bıraktı çünkü her sahnesinde ayrı bir heyecan ayrı bir gerilim yaşattı. King schultz karakteri ise süper kahraman gibi bir şeydi. Eğlencesine takılıyordu öyle. Landa nın verdiği gerilim bambaşkaydı.
    ... liverpoolmlt
  8. 8.
    başarılı oyuncunun birbirinden bombastik iki performansı.
    1 ... usualsuspects
  9. 9.
    ikisi de işinin ustası olan iki almandır.

    biri yahudi avında

    öbürü de suçlu avında ustadır.
    ... capello
  10. 10.
    hans landa daha iyi bir oyunculuk performansı olsa da king schultz'u izlemek, içinde bulunduğu senaryo gereği daha zevkli. hans landa'da christopher waltz'un çok daha geniş bir alanı vardı o garip hastalıklı, takıntılı mimiklerini, jestlerini sergilemek için. schultz ise daha minimal, çerçevesi belli bir karakter. manik depresifi oynamada usta olan waltz django'da landa'nın aksine çoğu zaman django'yu sakinleştiren, ona ket vuran bir karakteri canlandırıyor.

    ama ikisi de bir calvin candy değildir bana göre. tüm sinema tarihinde, ki diyebilirim ki çalışmadan önce hayalinizin ötesinde boş beleş bi adam olduğumdan ötürü (çalışıyor olmam rağmen halen boş beleş bi adam olabilirim belki bilemem ama eskisi kadar çok vaktim yok) tüm sinema tarihinin 5'te birini falan izlemiş olabilirim, ne diyordum tüm sinema tarihinde bana göre en etkileyici, yorumlayanın en büyük oynadığı iki karakterden birisi calvin candy. bir diğeri ise leon'daki stan (gary oldman).

    calvin candy'nin ekrana girdiği, o çiftliğe adımlarını attıkları andan itibaren aralıksız 45 dakika süren bi şölene dönüşüyor django bence. defalarca izlemekten başka bu derece keyif aldığım iki ya da üç iş vardır (birisi true detective'de sonu reggie ledoux'u haklamalarına uzanan olaylar silsilesi, bi diğeri westworld'ün 10. bölümünde anthony hopkins'in michelangelo'nun çizdiği resimle ilgili yorumuyla başlayan ve ed harris'in sinsi sırıtışıyla sona eren süreç, bir diğeri oldboy'da oh-dae su'nun koridorda 20 kişiyle yaptığı efsanevi dövüş sahnesi falan gibi şeyler).

    demem o ki hans landa tekilde alsa da yarattığı harika atmosferle django film olarak beş gömlek üstün.
    1 ... horrible secret