1. 1.
    demin ekşide denk geldiğim başlıktır. oradaki hali "dolmuşta kadına küfürler eden lağım ağızlı" şeklindedir.

    (bkz: ekşiden başlık araklayan ezik) (duyarsız kalamazdım)

    kadına amını sikeyim, kahpe, orospu gibi küfürler ediyor. ayrıca "allahını sikeyim" de diyor. bir allahın kulu da çıkıp herifin ağzını yüzünü dağıtmıyor. sinirden çatlıyorum burada aq. aslında adamlar da haklı. birisi çıkıp bir şey dese bıcağı takıp kaçar gider. olan ses çıkartan adama olur. ilgili kişi muhtemelen haplanıp haplanıp binmiş. ulan nasıl bi ülke olduk aq. umarım gereken cezayı alır.

    https://www.facebook.com/...videos/10215146861762969/
    3 -3 ... gethere
  2. 2.
    sozluk mericleri tarafindan saldiriya ugrayan adamdir. olayi bilmeden hemen adama sallamaya baslamislar. belki kadin haksiz?
    5 -10 ... dr harleen quinzel
  3. 3.
    Meriç değilim.

    Adam haklı olsa da kadına küfür etme hakkı doğmaz. Benim de ağzım bozuk ama o kadar aşmadım kendimi. Güçler, aparatlar eşit olmalı.
    4 ... gethere
  4. 4.
    Delibozuk akıl hastasının teki.
    3 ... vigilante8
  5. 5.
    herif-i naşerif.
    1 -1 ... zaytung23
  6. 6.
    Annesiyle ciddi sorunları olan bir heriftir. Net!
    -1 ... thelma
  7. 7.
    iki akabeli tartışıyor, doğaldır.
    2 ... timur cengiz hulagu
  8. 8.
    Meriç ne kodumunun ki? ....Meriç ney lan?....herkese açık ortamda herif ağzına geleni söylemiş...

    Hmmm herifi savunan zikikler de var .... garip !!

    Kadının teki de -karısı falandır herhalde -adamın ağzını kapatmaya çalışıyo. Kadın utanıyo belli ki ...

    Ben Almanya'da çok kadınla tanıştım -alman -ben bir daha hiçbir zaman türkiye 'ye gitmem -diyen.... Türk oldugumuzdan -aaaa olur mu herkes aynı diil -falan dedik hep ....

    Acaba o kadınların başına neler geldi?

    Böyle bişey başka bi ülkede sizin ya da eşinizin, ya da kız kardeşinizin, ya da teyzenizin, annenizin falan başına gelse -onu o ülkeye bir daha gönderir miydiniz?
    3 ... paganviodio
  9. 9.
    Küfür edilen kadın 2 yıldır khk ile işten atılan nazan isimli bir kadındır.
    Adam belli ki birileri tarafından kadına karşı şişirilmiştir.
    Ama ne olursa olsun hiç bir kadına küfür edilmez. Kimse hiç bir şey yapmıyor tuhaf olan şey de bu aslında çükünüz batsın erkeklik böyle kişilerin elinde kaldı ya nalet olsun bize.
    -1 ... monsterman34