1. 1.
    https://www.tigrishaber.c...ecen-bir-yasam-66148h.htm

    Yuh dediğim olay 19 çocuğu nasıl yaptınız amk.

    Zengin parasıyla fakir karısıyla...

    (bkz: malum ırk)
    13 -4 ... demokratik despot
  2. 2.
    Devlet senin 19 çocuğuna bakmak zorunda değil.
    14 -2 ... vexillarius of theodopolis
  3. 3.
    geç kalınmış yardımdır. 17 sene falan önce henüz 2.çocuğu yaptıklarında kondom takviyesi ve 3 ay sürecek "nasıl ve neden kullanılmalı" eğitim yardımları verilecekti. çok geç kalınmış yardım için..
    10 ... mel mel bakan gibson
  4. 4.
    yani adam demiş ki; ben s*kimin keyfindeyim, benim çocuklara da toplumdan alınan vergilerle bakın siz.

    --spoiler--
    Eşim kalp hastasıdır.
    --spoiler--

    şu detayı da atlamayın lütfen.
    6 -1 ... mofbe
  5. 5.
    diyarbakır da 19 çocuklu ailenin yardım beklemesi

    Kadınlara şunu sağlık ocağında ücretsiz takıyorlar. Bunu düşünemeyen birisi babalık yapamaz.
    7 ... inheritance vice
  6. 6.
    Dayı Cr7 herhalde aq.
    ... golatanslimani
  7. 7.
    bence ikiden sonrası ek vergiye tabi olmalı. aile çocukların sorumluluğunu karşılayamayacak düzeydeyse de devlet ellerinden almalı.

    hatta bence iki çocuk için bile ehliyet almak vs. gerekmeli.

    midem bulanıyor bu insanları gördükçe.
    7 ... kinamiyo takao
  8. 8.
    insan parazitliği bunun adı. Ben istanbul gibi bir şehirde çocuk yapmak için her gün ekonominin düzelmesini bekliyorum. Artık dünyaya getireceğim çocuk için lüks bir yaşamı geçtim ben, aç kalmasın karnı doysun altına bez alabileyim yeter diyerek bekliyorum hemde. Öyle çok büyük emellerim kalmadı. Ama sen bir insan parazitisin diyarbakırlı kardeşim. 19 tane çocuğuna devlet yardım eli uzatsın istiyorsun. Aile planlaması hakkında bilgin sıfır. Sen bu memlekette hiçbir işe yaramıyorsun çocuk yapmaktan başka. O da işe yarar bir iş değil zaten. O çocuklar büyüyünce bağcılara esenlere esenyurta dızo olacak başka bir şey olmayacak. Böyle köylü milletin efendisi falan olamaz...
    8 -1 ... malefiz
  9. 9.
    19 çocuğu mendil satmaya gönderse, her biri günde 20 lira getirse günlük 380 lira yapar. kendi de günlük 20 liralık çöp toplar toplam eder 400 lira. bu da haftalık 2800; aylık 7200 lira yapar. yeme, içme, kira, ihtiyaçlar , fatura vs. çıkarıldığında kendilerine aylık rahat 2 bin lira kalır. bu da bir senede 24 bin lira yapar. öyle öyle biriktirir geçinir gider işte hehe.
    6 -4 ... dertler derya olmus
  10. 10.
    fakirin karnı doyunca siki kalkar.
    3 ... zukenari