1. 1.
    Diyanet işleri başkanı’nın ‘koronavirüs salgınının bir an önce son bulması için’ yatsı ezanı sonrası camilerden dua okutmasıdır.

    https://tr.sputniknews.co...n-dua-sesleri-yukselecek/

    Zamanında Veba için de tanrıya dua edildi. oysaki hiçbir işe yaramadı, 200 milyon insan öldü. sonra biri çıktı “yahu bu dua ile çözülmez ki” deyip iğnesini buldu. Edilen dua yine tanrıya yapıldı, çok şükür iğne bulunmasına sebep oldun diye.
    20 -12 ... emre s
  2. 2.
    150000 din adamı 1 tane bilimadamı etmiyor. Dua ile olsaydı Suudi Arabistan’ın şu an 15 tane dünya kupası olurdu.
    23 -12 ... ruzgara karsi yuruyen adam
  3. 3.
    papa'nın internetten düzenlenen canlı yayında ettiği duadan farksızdır.
    7 -3 ... tutsununucunudoseyelimabi
  4. 4.
    gayet yerinde bir karardır.

    "evreni akilsiz şuursuz atomlar yapti." diyen bir ruh haliyle bunu anlamanız mümkün değildir.

    islam inancında tedbirini al, takdiri allah'a bırak düşüncesi vardir.

    bütün tedbirlerden karantinalardan sonra; iş duadadır.
    15 -17 ... bittimiacaba
  5. 5.
    insani hayvandan ayıran en önemli nokta ibadetidir.
    11 -9 ... bittimiacaba
  6. 6.
    siz islam camiasının ilga edilen halifeliğinin makamında oturan sayın diyanet işleri başkanı hazretleri nasıl böyle konuşursunuz.

    diyanet olmasa 40 tane olan tarikat cemaat 40.000 olur. siktiredin oynasınlar. güzel sigorta bi taraftan. çok para yiyolar o ayrı.

    not:bu arada mülga idi galiba doğru kelime. disleksim tuttu gene. yine yine. gene. gene yada yine. pffffffff.
    3 -3 ... everybody calls me alpha
  7. 7.
    yahu sizi niye bu kadar rahatsız ediyor ki. adamlar çıkıp bunun tek çaresi dua mı diyor.
    islam'da tevekkül kavramı önce her türlü gayreti gösterip sonrasında da Allah'a sığınmayı ifade eder.
    7 -3 ... kellim kellim layenfa
  8. 8.
    ya beynine soktuğum çomarları atın eksinizi umrumda değil de diyanet bu amk ? adamların işi dua etmek, ezan okumak bilimum dini vazifeler işte. napsın camiyi kapatıp nükleer deneylere mi başlasınlar ? onların vazife alanları bu kadarını yapmaya müsait.
    gidin azıcık hristiyanlığa saldırın be amk. ama ağzınızdan salyalar akmadan önce bir düşünün toplum statükosundaki bireylerin maksimum limitini.

    tamam bende diyanete o kadar yüklü bütçe ayrılmasına karşıyım ama şu an durumun bunla alakası yok.
    #imamhatiplerkapatılsın

    edit: operasyon yapılacağı zaman camilerde fetih suresi okutuluyor hiçbir ateistin sesi çıkmıyor ama buna tepki çekiyorlar. afedersiniz de şehitlerin kanı mı ucuz sizin gözünüzde dicem de sizde şehitlik kavramı da yok. vatan için ölmek ne ya diyen bireyci/tekilci insanlarsınız ve askerlik yapmış yüzde 70 iniz bedelli oldu. neyse daha da uzatmadan şunu deyip mevzuyu kapatmak istiyorum. fetih suresi okununca silah kullanmaya gerek kalmıyor sizin bakış açınızla. bazı arkadaşları tebrik ederim onlar da benim gibi önce tedbir sonra tevekkül demişler.
    4 -6 ... sgkli yazar
  9. 9.
    tabi lan dna rna yazan atom varmış?! deli misin?

    edit: bu kafalar duayi eleştiriyor, güler misin aglar misin?
    4 -4 ... bittimiacaba
  10. 10.
    "Toplum statükosundaki bireylerin maksimum limiti" ne lan? Bir gün de ayık gelin şu sözlüğe.
    5 -2 ... ciki ciki bum bum