1. 1.
    şarkının insanı geçmiş ya da gelecek yaşama ya da bunlarla ilgili pişmanlıklara kurulmuş hayallere götürmesidir.
    1 ... asi
  2. 2.
    dinlenen şarkının anıları depreştirmesiyle eşdeğer durumdur.
    1 ... tazefasulle
  3. 3.
    mutlu olduğunuzda salak salak gülümsemenizi sağlarken, mutsuz olduğunuzda depresyonunuzu azdırır.
    2 ... umutluyum hala
  4. 4.
    sağa bakarsın, sola bakarsın. kulaklığı çıkartırsın. uyursun.
    3 ... tazefasulle
  5. 5.
    arttığı durumlarda, gidişata sağlıklı yön vermek için kumandayı ele almanız gerekmektedir.
    ... telegraphroad
  6. 6.
    ahh diye bir iç çekersiniz,bu iç çekiş ve melankolik durum nakaratla berbaber hat saffaya ulaşır,şarkının sonuyla minumum seviyeye iner.
    ... thunderbird
  7. 7.
    eksik bir şey şarkısı hep istanbulu hatirlatir. sebep yoh
    ... memleketi ben kurtaracam
  8. 8.
    genelde hüzünlü anları hatırlatır. her insanın hafızasında çok sayıda şarkı vardır bu şekilde. kendi adıma en hafif hüzün yaşatan şarkımı yazayım; seni severdim, askerliğimi hatırlatır. ne alaka amk? televizyonda bütün gün kral tv açık olursa, bu şarkı da o zamanlar hitse demek ki...

    edit: gripin'in durma yağmur durması da aynı etkidedir.
    ... cupping tester
  9. 9.
    işitsel hafızayla ilintilidir.
    ... balibey1930
  10. 10.
    şarkı dinlersin aklına eskiden yaşadığın iyi kötü şeyler gelir. sonra hüzünlenirsin. böyle melankoli havası falan. hep şarkılardan yani. yoksa hepimiz çok mutlu insanlarız.
    ... turnthepage