bugün

bu bir kumar işidir. yapılanmaya gidersin, olursa zengin olursun olmazsa da farklı şeyler denersin. başarı kesin olsaydı şu an tüm türk takımları comolli nin yaptığını yapıyor olacaktı. satılan ve alınan oyuncuların yaşları ve piyasa değerlerine bakarsak gayet iyi iş çıkarmıştır. transfer sezonunun yıldızıydı. umarım başarı gecikmeden gelir ve uzun yıllar futbolun patronu olmaya devam eder.
Patronu olsam hemen yarin sabah gonderirim. Hemen ama.

Gectim fener'den falan, kaldigi her gun maddi manevi israfin buyugudur.
sanırım kendisinin kariyerinden dolayı kendisine bok atabilmek için ya arsen wenger ya da böyle 3-4 tane şampiyonlar ligi kupası kaldırmış onlarca lig kupası kaldırmış bir hoca olmak gerekir.

mk adamın futbola kazandırdıkları oyuncuların alayı nba all star oyuncuları gibi.

kolo toure,henry, pires nedir mk, her şeyi geçtim henry lan sırf bu oyuncuyu keşfetti diye maaş baglamalı uefa bu adama.

üstüne bale ve boatengi keşfetmiş.
corluka, modric,berbatov gibi oyuncuların da transferini gerçekleştirmiş.
üstüne liverpoola luis suarezi kazandırmış.

ki kazandırdıgı transfer ettigi oyuncuların çogu 20li yaşlarına yeni girmiş durumda comolli transfer ettiginde.

yani adam futbolcudan anlıyor.

taktik işi hocanın.
bu adamın yerine aykut kocaman, td olarakta ersun gelirse, 10 numara iş olur...
hiç bir boka yaramadığını düşündüğüm adam.

acilen gönderilmeli. bugün de bir haber okudum, cocu ile comolli arasında da gerginlik varmış.
Micheal frey transferi gönderilmesi için yeterli.
Ali koç’un hatalarından birisi maalesef.
ülkemizde olmuyormuş sportif direktör o yüzden gitmeliymiş. iyi o zaman ülkede demokrasi hukuk filan da olmuyor o zaman tek adamlık olsun öyle sürsün. bu ülkede böyle bir seçmen kitlesi var bu da onun futbol versiyonu.

bir değişimi birinin başlatması yapması gerekiyor. zamaninda yapılmadığı için ülkedeki takımlar borç batağında şu an. ülkede sistem denen bir şey yok. haliyle bir başarı olacak da diğer takımlar ondan nasiplenicek.

hatalı transferleri var ama çoğu yaptığı transfer gayet yerinde. başarı oranı yüksek yani. özellikle de futbolcu ücretleri bonservis bedelleri konusunda bu. sadece teknik direktör konusunda hatası oldu diyebilirim. daha sistem üretecek birinin teknik direktör olması gerekiyordu. psv zaten kendi sistemi olan bir takım orda başarılı olması çok da zoe değildi ki iyi bonservislerle rahat oyuncu alabiliyordu orada. bu yüzden hatalı bir tercih oldu.
Takımın şu anki berbat halinin baş sorumlusu.

Bir an önce kovulmalı.
Asıl kovulması gereken kişi bu.
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.