bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    *
    ınsanların hınogluhın olduklarına kendını ınandırmıs, sureklı arkasından ıs cevrıldıgını dusununen, kuyusunu kazanların varlıgına sartlanmıs ınsan soylemıdır. bu dusunceden sıyrılması kendı yararına olacaktır. zıra saglıga zararlıdır.

    (bkz: paradokslarimda boguluyorm diyen insan)
    1 ... painkiller
  2. 2.
    (bkz: fox mulder)
    1 ... yıllaryılı
  3. 3.
    damarlarımda paranoya gezmiyor diyen paranoyaktan iyidir. gerçeğin farkındadır. ne mutludur.
    2 ... witch
  4. 4.
    -damarlarımda paranoya geziyor erdener abi.
    -Git kendine bi çay koy gel,rahatlarsın!
    1 ... heathen
  5. 5.
    -damarlarımda obsesif kompulsif kişilik bozukluğu geziniyor erdener abi.
    -Yediğindendir o,yediğinden.
    1 ... heathen
  6. 6.
    eger paranoyaya baska bi anlam yuklemiyorsa, icgoru sahibi paranoyak* insandir. yok eger paranoya dedigi mesela bir ilacsa onu zehirlemek icin enjekte edildigini iddia ettigi.. tedaviye devamdir..
    ... confusedy
  7. 7.
    dunyayla alakalı herşeyi ama herşeyi kafaya takabilecek dunyayı kendine zehir edebilecek insandır. ne gerek vardır.
    ... vincentvega
  8. 8.
    çok tehlikeli bir durumdur. kana geçtiği vakit, zaten aralarında ırk ayrımı olan akyuvar ve alyuvarlar birbirine girer. bunun sonucunda "tarihi çökelme" denen olay cereyan eder. kişi ölebilir.
    ... crazyever
  9. 9.
    beni neredeyse öldürecek hadise.
    kurtuluş reçetesi ise:
    uzun saçlardan kurtulma*,
    düzenli beslenme*,
    düzenli uyku*,
    düzenli spor*,
    erken uyanma**

    olarak bilinir, fakat görüldüğü üzere ne yazık ki biz üniversite öğrencilerinin****, özellikle de 2. öğretim olanların yapmadığı, yapmayı çok isteyip yaptığını çok söyleyip yapamadığı ya da yapmadığı bütün ya da genel eylemler bütünü.
    ikincil bir çözüm olarak acil bir psikoloğa görünmelerini telkin ederiz.
    ... chemsuk
  10. 10.
    a - abi ya ben bakkala gidiyorum, istediğin bişey var mı?
    b - *neden, söyleyimde sonra benden parasını geri iste, veremeyeceğimi söylediğim zaman da bana bulaşıkları yıkama telkininde bulun diye mi?
    a - *yok abi, ben şe...
    b - *ayrıca bulaşık sırası da bende değil sende aklında bulunsun.
    a - *tamam abi napalım yıkarız, ama sen beni ya...
    b - *neden hemen önerimi kabul ediyosun, benim daha önce senin bu gibi isteklerin karşısında hemen kabul etmediğim gibi bir şey mi ima ediyosun bana?
    a - *estafurlah abi, be...
    b - *ne o hemen dine sarılıyoruz, ne yani ben belki 5 vakit namaz kılmıyorum ama pekala ben de bir müslümanım ne bu imalı imalı arapça kelimeler, ne oluyo yani bunlar, ne demek?
    a - *allah allah, çattık ha!
    b - *kime, nereye? ayrıca bakıyorum da allah'a sığınmıyo başlıyoruz, dün o birayı içerken hiç de böyle değildiniz beyfendi!
    a - *abi sen iyi misin ya, git bi doktora görün istersen??!!!!
    b - *ne o ses yükseltmeler, ayrıca benim değil senin doktora ihtiyacın var baksana söylediklerimi duymuyosun, ya bilerek duymamazlıktan geliyosun mu demeliyim. bu arada hala ilk soruma cevap alamadım, evet, ne diceksin?
    a - *abi ben sana sadece sktr git diyorum başka bişey de demiyorum, lütfen rica ediyorum alah'a yakın bana uzak dur! hatta ne halin varsa gör sabah sabah deli ettin adamı ya, gitmiyorum lan bakkala aç kal sen de otur geber burda!
    b - *heeee, ben seni şimdi anladım, yani sen şimdi bu hareketinle bana asıl amacını belli etmiş bulundun. gel de şimdi bu insanla aynı evde kal! resmen tehdit etti beni ya, res...
    a - *ulan ismet, bi defol git, bak hakkaten niyetim yokken öldürtcen kendini bana, cinayet işlicem pazar pazar! bi git, defoooooooool! bela mısın sen be?
    b - *cık cık cık, bu ucuz numaralarla ben...~ ~gözüne kırmızı perde inmecilik*silah sesi~
    b - *abi lütfen kısa ve acısız olsun!!!
    -3. sayfa olayı-
    ... chemsuk