1. 1.
    Boş gürültü olmasıdır. Sade tören yeterlidir.
    4 -1 ... selia
  2. 2.
    Dinen uygun değilmiş, hocanın yalancısıyım.

    O değil de tartışılması gereken yıl olmuş 2018 bir insan neden düğün yapar, niye gider bence bu.
    3 ... bigbadtrip
  3. 3.
    Takı töreni ve kedicik gibi gezen ablalar.
    3 ... prates
  4. 4.
    Ha bide konvoy yapıyorlar son ses müzik korna ve her düğün konvoyunun olmazsa olmazı çılgın ve asi Tofaşçı kekolar.
    4 ... prates
  5. 5.
    Abartılı oluyor bir kere. Saçma saçan bir şekilde biri gelip seni zorla halaya kaldırıyor, öbürü garip bir şekilde bir köşeye çekip içki ikram Ediyor. Yani hiç birine katılmasan bildiğin vatan haini ilan ediliyorsun.

    En büyük gitmeme sebebim bunlar ve bana bıraktığı anılar.
    2 ... fokus
  6. 6.
    saçma sapan abartılı giyinen insanlar, saçma sapan abartılı bir müzik, saçma sapan bir daha görmeyeceğin bir sürü insan.

    kalabalık sevmiyorum ben.

    edit: bi de haddini bilmez densizler var, herkesi evlendirip hayatını karartmadan mutlu olamayacak çok bilmiş teyzeler. daha da hadsizleşip bu sikindirik organizasyondan tam kurtuldum derken bi kaç gün sonra senede bir bilemedin iki kere gördüğün halanla teyzenle "sana talip var" diye haber gönderenler. talibini sikeyim. ulan 16-17 yaşlarımda 30 yaşında herif "okula gidiyor" dediklerinde diyormuş ki "biz onu okuturuz, ailesi tamam derse alalım." pedofili orospu çocuğu!
    17 ... nammu
  7. 7.
    Affedersiniz iki insan artık meşru bir biçimde sevişecek diye o kadar gürültüyü, düşük iqyu çekememek.

    Bu kadar basit.
    6 -1 ... lird mircis imirilist pirimsis
  8. 8.
    Düğünler toplumun dayatmasıdır. Gelenek görenek adı altında, her yıl sayamayacağımız kadar insan, binlerce lira borcun altına giriyor. Peki niye giriyorlar: Aileler, toplum en önemlisi prenses tribindeki karısı tatmin olsun diye. Ve evet, takılar o borçları karşılamıyor. Düğünler, kapitalist sistemin farklı sürümü olan ailelerin tatmini için vardır. 1 gün için o işkence çekilmez. Düğünü yapması ayrı dert, gitmesi ayrı işkencedir...
    3 ... better call saul
  9. 9.
    yapmaciklik
    karektersizlik her sey var

    *gerizekali gıbı koşturan çocuklar

    * saatlerce dans eden salak gelin damat

    *gelinin kız kardeşi ve abartılı makyaj

    *koca avindaki türbanlı kızlar

    vs vs..

    ulan gidin sade törenle evlenin sadece gelinin ana babasi damadin ana babasi
    ve kardesler

    gerisi traş.

    ben evleniyorsam amcamin çocuğu ne alaka..
    2 ... diablo1987
  10. 10.
    Ses kirliliği. Boya fazlalığı. Kubbe gibi topuzlar. Bu kadar enerji sarf ettiniz gece nasıl olacak o iş diye düşünmekten kendimi alamamam.
    2 ... sensusbence