bugün

amelie soundtrack albümünden 4 numarali parca. ve kanimca en güzeli.
yann tiersen'in piyanoda icra ettiği bir şaheserdir. amelie soundtrack albümü'nün la noyee 'den sonra en iyi parçasıdır.

merak edenler için;

http://www.youtube.com/watch?v=H2-1u8xvk54
dinledikten sonra şiddetle piyano çalma isteği doğuran, yann tiersen'in amelie için yaptığı müthiş soundtracklardan biri işte..
hayatımda dinlediğim en iyi bestelerden biri. yani üzgünseniz mutlu edebilir, mutluysanız hüzünlendirebilir. yann tiersen'in özetidir bir bakıma.
goodbye lenin'de de kullanılmıştır.
loş ışıktır, ruhsal boşluktur, efendime söyleyeyim mutsuzluktur... bu gibi şeylerin olduğu ortamlarda kesinlikle dinlenmemelidir. insanı şoka sokabilecek kadar etkilidir.

birkaç sene önce yaşamıştım bunu, niye bilmem, hüngür hüngür ağladım. "sefglim yok yha" tribine girmem, karşı cinsle ilgili görüşümü de her entryde belirtirim zaten eheh. ama bu ne bileyim, çok fena yapıyor lan adamı. şimdi dinledim sadece rahatladım ama, öyle ağlama falan olmadı hehe.
piyano sesine doyuran, güzel beste.
piyano tuşlarının arasında kaybolmanın verdiği müthiş hazdır.
fr. başka yazın tekerlemesi.
iş bitimi geceye yakın bir saatin içinde kendinizi kendi yorgunluğunuzdan alıp karanlığa sakince salıveren yapıt. hoştur.
sevdiğinizden ayrıldığınız sıcak bir yaz gününe denk geliyorsa içten içe üşümenize yol açar. duygusalken dinlenmesi önerilmez , adamı yamultur.
amelie'de yer alan en güzel kompozisyon. dave thomas yorumu için:

http://www.youtube.com/watch?v=yHZNQ6BfDrg
filmin en güzel ost'sidir kanımca. duygusallığın tavan yaptığı bir vakit dinlemek pek yararlı değildir.
tınısında bir kabullenmişlik var bu şarkının, bir sonradan farkına varış sanki. hayatı ertelerken kendini unutmak gibi. adı gibi. başka yazın tekerlemesi..
yann tiersen'in en güzel parçasıdır. haliyle amelie'nin de en güzel soundtrack'idir.

doğru ismi için (bkz: Comptine D un Autre Ete L apres Midi)
mutluyken mutsuzken, sinirliyken sakinken, telaşlıyken huzurluyken kısacası bütün ruh hallerindeyken dinlenilebilecek bir parçadır.
hem amelie hem good bye lenin'de kullanılan yann tiersen eseri. bir diğeri için;

(bkz: summer 78)
Yann Tiersen'in gelmiş geçmiş en güzel parçasıdır. Bu kadar net. O her nota sesi insanı bambaşka yerlere götürür. O kadar duygusaldır ki bu parça, her dinlediğinizde gözleriniz dolar. 48. saniyeden itibaren insanı mahveder hatta. ilk aşkınız bile aklınıza gelebilir. Ulan bu Yann Tiersen nasıl bir acı çekmiş de bu besteyi yapmış dersiniz.
kulaklarımda notaları süzülmeye başladı gördüm andan beri... bu adam beni hem hüzünlendiriyor hem de uçuruyor..
dünyalar güzeli piyano parçası. bu parçanın verdiği gazla birilerine açılabilirsiniz. az önce elim telefona gitmedi değil. sonra dedim oğlum manyak mısın, o nerede sen neredesin?
son iki yüzyılın en iyi piyano parçasıdır bence. moonlight sonata'dan sonra en büyük favorim.
güzel bir yann tiersen eseridir. keane'in şarkısı somewhere only we know ile ilginç bir uyumu vardır.* *
duygudan duyguya sürükler insanı. savurur insanı o yana bu yana, adını koyamazsın. anıların gözünün önüne gelir, kaybettiğin insanları özlersin. anıların fon müziğidir.
Bana piyanoyu sevdiren hüzünlü yann tiersen parçası.
yorgun, stresli bir iş gününde hayata sitem ve küfür ederken kulağıma çalınan ve o anda sihirli bir etki ile bütün duygumu değiştiren ve o günden sonra beli aralıklarla dinlediğim şaheser...
güncel Önemli Başlıklar