1. 1.
    yobaz değilim ama ben de karşı çıkıyorum.

    kadınlar tuvaleti çok pis lan. birkaç küçük pompa meselesinden dolayı aşinayım. biz çok temiziz abi.
    4 ... hergele kutay
  2. 2.
    cinsiyetsiz tuvalete karşı çıkan gerici yobaz
    ben böyle ilericiliğin içine sıçayım.
    9 -3 ... d i n o z o r u s
  3. 3.
    yobaz kere yobazdır..

    defalarca kullandım, ilk seferinde anamm noluyor dedim.. akabinde işedim, sıçtım elimi yıkadım ve çıktım..

    işeme ve sıçmak için kullanılan mekanı cinsiyet kavramından arındırmanın yüce emelini anlamasını beklemiyoruz zaten.. 3-5 kişinin kafasında bi ışık yansa yeter..
    3 -9 ... artificialhuman
  4. 4.
    Git gide utanmaz bir topluma dönüşüyoruz özürlümüsünüz lan siz genel ihtiyaç eyvallah peki özel alan kavramina özel durumlar ne olacak.
    2 ... igeceyim
  5. 5.
    Gerici diyorsunuz da asıl gericilik birlikte sıçmak değil mi ya? Önceden beri hep ayrı sıçıuor olsak tamam da bu olay en fazla 400 500 yıllık olay. Ki modern tuvaletlerin de en 100 yılı pek geçebildiğini sanmıyorum o da ayrı bi mesele.
    1 ... bulmanickimi
  6. 6.
    tek kabinde kadın erkek ayrımı olması saçma.

    ancak birden fazla kabin olan ve lavabosu umumi olan yerde bu ayrım gereklidir.

    ayna karşısında bir kadının üstünü başını düzeltmesi yahut erkeğin pisuvarda işini gördükten sonra kemerini lavaboya yürürken bağlaması v.s gibi şeyler aynı cinsiyet mensuplarını rahatsız etmezken farklı cinsiyeti edebilir. yahut bu eylemlerin faili rahatsız olabilir.

    bu toplumsal bir gerçekliktir.

    bunun dışında tesettürlü insanların örtülerini v.s düzeltmesi için de gereklidir.

    düzenlemeler toplumsal gerçeklik ve taleplere göre yapılır. bu açıdan cinsiyetsiz tuvalet yanlıştır.
    3 -1 ... raduyev
  7. 7.
    Yobazlıkla alakası yok, ben sıçarken etrafımda kadın istemiyorum kardeşim.
    3 ... sozleriyle alkis alan yazar
  8. 8.
    benimdir.

    oldu bi sikişmediğiniz kaldı tuvalette. cinsiyetsiz tuvalet ne amk.
    4 ... kazangap
  9. 9.
    yobaz değilim ama ben de karşıyım. Memlekette bir sürü sapık var. O tuvalete girip da kadınları taciz edecek elbetteki çıkacaktır. Taciz tecavüz her yerde bari sıçarken olmasın. illa bu tuvaletler yüzünden olacak bir şey değil ama riski arttırmış oluyor bu uygulama. Diğer taraftan kadınlar sıçar mı ya kadınlar osurur mu ya kafasında olan tipler var onlar o rüyadan uyanacaklar. Bir de tuvalette şimdi yellediğim de oluyor yan tarafımda kafede kesiştiğim çocuk falan sıkıntı istemem yani
    1 ... baslatmanickinden
  10. 10.
    ne var sanki, tuvalete giren erkekte kadında aynı şeyleri yapıyor, peki o ayrım neden.
    bakın avrupaya abd'ye wc'lerde cinsiyet yok, bunları dış güçlerin emperyalik oyunları.
    -1 ... mukukulu