1. 1.
    son bir aydır, hatta hüseyin aygün faktörünü dahil edersek 4-5 yıldır açık olan durum.

    adamlar hdp'nin yolunu neden açmaya çalışıyor?

    hdp neden,

    akp ile asla ama,
    chp ile koalisyon yapabiliriz diyor?

    hdpkk ve chp kardeşliğini görmemek için kör olmak lazım.

    edit:

    acı itiraf bir chp'liden. yuh artık yuh yuh!

    --spoiler--
    ben bir 4 sene daha bu insanlara katlanmak istemiyorum açıkçası, isterse teröristler bizi yönetsin ama artık şu akp bi gitsin, yeter çıldıracağım çünkü.
    --spoiler--
    3 -9 ... crampus
  2. 2.
    hdp' nin önünü açmak mantıklıdır, alacağı oyun akp' ye olan etkisini mhp ile chp oylarını toplasa yapamaz. ayrıca kürtler hdp' ye oy verebilir ama chp ve mhp genelde oy vermez. o yüzden akp' nin şakşakçılığını yapmak saçma hdp' nin barajı geçmesi en iyidir. ben bir 4 sene daha bu insanlara katlanmak istemiyorum açıkçası, isterse teröristler bizi yönetsin ama artık şu akp bi gitsin, yeter çıldıracağım çünkü.
    1 -8 ... postmodernist
  3. 3.
    hdp neden,

    akp ile asla ama,
    chp ile koalisyon yapabiliriz diyor?

    bu soruya cevap istiyorum.

    artı biri bana hüseyin aygünü açıklasın?
    3 ... crampus
  4. 4.
    bir chp milletvekilinin kandil i ziyaretinden sonra iyice gün yüzüne çıkan destek.
    bunlar akp gitsin diye terörsite domalmaya hazır.

    zamanında da koalisyon yapmışlardı zaten.
    2 -1 ... frekans
  5. 5.
    acı itiraf bir chp'liden. yuh artık yuh yuh!

    --spoiler--
    ben bir 4 sene daha bu insanlara katlanmak istemiyorum açıkçası, isterse teröristler bizi yönetsin ama artık şu akp bi gitsin, yeter çıldıracağım çünkü.
    --spoiler--
    4 -2 ... crampus
  6. 6.
    normaldir.
    bu chp nin bu ülkeye ne faydası olduki. adamlar devletin karşısında olan iç dış bütün düşmanlarla işbirliği yapıyo amk.
    4 -11 ... yan cizdim
  7. 7.
    Pkk ile masaya oturan kim.
    4 -1 ... murattemur
  8. 8.
    Doğrudur. Açın chp'nin halk tv'sini sabaha kadar ypg ve HDP propagandası izleyin.

    Ha bir de şu var, chp'yi eleştince akp'li olmuyoruz, CHP de AKP de PKK ile aynı çizgiye gelmiştir birçok konuda.
    1 -5 ... ateistvaiz
  9. 9.
    Bazı malları görmemizi sağlayan durum.
    amk tamam anladık çözüm süreci ayağına pkk ile görüşen akp reformlar yapan akp. peki chp nin kafası bunlara destek vermiyo mu. Kemal Kılıçdaroğlu selocan ile koalisyon kurmak için bin türlü takla atmiyor mu.
    ama yok sizin kafa bunu basmaz.
    kodugumun hdp yalayicilari.
    -2 ... yan cizdim
  10. 10.
    doğal olandır, chp bu ülkenin vatan topraklarına hiç saygılı olmadı, şehitlere üzülmedi. sadece 1 kere olsun görmedim bunu, chp teröristtir. bu tamamen dinsizliğe olan aşkın terörü yenmesine bağlıdır, adamlar içki içmek için çıldırıyor.
    2 -4 ... kadir1999 guclu cocuk