1. 1.
    amk bu ne..!!!!

    chp lilerin face de paylaştığı akılalmaz fotoğraf

    yemin ederim kafayı yemek üzereyim. buna ciddi ciddi inanan binlerce insan var amk böyle işin yaa.

    Ha bir de şu fotoğrafı paylaşıyorlar

    chp lilerin face de paylaştığı akılalmaz fotoğraf

    Edit: sırf dedeleri oy verdi diye yıllardır bir partiye kayıtsız şartsız sorgusuz sualsiz koşulsuz nedensiz körü körüne oy veren fanatik partizan ve biatçı kitleye de bak sen, kesinlikle böyle bir şeyi kabul etmiyorlarmış, asddfghjj.
    16 -27 ... bim kamyoncusu
  2. 2.
    chp lilerin face de paylaştığı akılalmaz fotoğraf
    1 -3 ... bim kamyoncusu
  3. 3.
    reel hayatta buna inanan 1 tane bile chp'li görsem ertesi gün gider ilk iş olarak osmanlı ocaklarına kaydımı yaptırırım.

    yalnız buna inanan akp'li çıkar biliyorsun değil mi?
    18 -4 ... ecinni
  4. 4.
    Chp li olmasam bile ki akp li de değilim, bunun ciddi yazıldığını düşünüp inanmak bu adamın yazdıklarından daha büyük gerizekalılıktır. Ama bu tarz saçmalıkları ancak malum partinin zihniyeti yapar. Kadınların tuttuğu pankartı ps la değiştirir. Saçma sapan fake hesaplar açıp bu tarz şeyler yazarlar. Sonra ortaya çıkınca “ay ben bilmiyodum görmedim kandırıldım” der. Ayrıca (bkz: facebooka face demek)
    6 ... vitaminliyogurt
  5. 5.
    Aç bir hesap trol gibi yaz cohopoliler yazdı, de. Kim inanacak?
    6 ... sessiz geveze
  6. 6.
    ulan sırf atatürke benziyor diye hiç bir meziyeti olmayan bir herifi, her milli bayramda protokole çıkaran bunlar değilmiş gibi...

    şimdi başkalarına biz çağdaşız, sorgularız diyorlar...

    "beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek demek degildir. benim fikirlerimi, benim duygularimi anliyorsaniz ve hissediyorsanız, bu yeterlidir." mustafa kemal ataturk.

    hadi hayırlı traşlar.
    1 -3 ... puhu
  7. 7.
    Saçmalamayın lan adam ya troll yada ağır ruh hastası.
    1 ... shizi
  8. 8.
    ak troller çalışıyor analarına bacılarına sövdürüyorlar, tebrikler aktröller.
    1 -2 ... seversenseverim
  9. 9.
    Şu fotoğraftaki karıya ithafen: Annenle alakası yok ama sen çok kaliteli bir orospu çocuğusun.
    1 -1 ... pasif
  10. 10.
    chp lilerin face de paylaştığı akılalmaz fotoğraf
    2 -3 ... bim kamyoncusu