1. 1.
    https://twitter.com/cnntu...status/961273392941993984

    Hayvanseverlerin baktığı 500 köpeğin bir gece de katledilmesi olayıdır. Olay ile ilgili soruşturma açıldı.
    5 -6 ... karniyarik ici
  2. 2.
    chp li belediyelerin yaptıkları daima hoş görülür, onlar eleştirilemezler, katliamı akp li belediye yapsaydı yer yerinden oynardı.
    1 -3 ... abdulcanbaz07
  3. 3.
    Arkadaş hasta mısınız yoksa ocak maaşlarınız yatmadı da sinirden ne saçmalayacağınızı mı bilemiyor musunuz?

    Haberde belediye bunları besliyordu iki haftadır diyor; belediyenin öldürdüğüne, bırakın öldürmeyi hayvanların öldüğüne dair bir şey yok. köpekler kaybolmuş deniyor. Nerenizden uydurdunuz CHPli belediyenin onları yok ettiğini?

    Siz ki eşek damacana ördek siken çomarların uzaktan akrabaları sayılırsınız o akrabalarınız kaçırmıştır.
    3 -1 ... asuregibisurat
  4. 4.
    Ulan hayvan, bebek, damacana ayırt etmeden sken adamlarımşunun derdine düştüğünü gördüm ya ölsem de gam yemem.

    Tanım: derhal bir açıklama yapılmalı.
    1 -2 ... flat head
  5. 5.
    Olması gerekeni yapmıştır. Gece tenha yolda yürüyemiyoruz aq.

    Avrupa ülkelerinin çoğunda sokak köpekleri uyutuluyor zaten. Bir de aşırı hızlı çoğalıyorlar zaten durduramıyoruz.
    -1 ... ershan kuneri
  6. 6.
    Karısını kızını swinger partilerinde peşkeş çeken. Çocukları kızları terör örgütlerine peşkeş çekip tecavüzlerine göz yuman. Pedofili her sapığı kendini aklamak için başkasına bok atan. Daha dün chp libpedofili tutuklandı chp li chp li kesin ve net. Bu chp içinde 4. Pedofili normal vatandaş değil. Seçim otobüsünde travestilerle parti yapan essek siken teröristleri koruyan eleman kazandıran. Her türlü pisliği yapan chp ve hdp nin yani pkk lı kitlenin görmediği olaydır.
    1 ... karniyarik ici