1. 1.
    Günlerdir aklımı kurcalıyor.Tüm geçmiş yönetimleri yapılan ve yapılmayanları düşünüyorum.Görüş belirtmeksizin tüm miting, açık oturum vaadler hepsini ilgiyle takip ediyorum.Sizin bu konuda ki düşünceleriniz neler ?

    Eskisinden kötü mü olur gerçekten ?
    4 -1 ... elannale
  2. 2.
    istediğiniz kadar eksileyin. sağcısı solcusu hiçbir farkı yok, bunu daha önce defalarca yazdım yine yazıyorum belediyeye hizmete aday olunmaz, valla bak ben daha az yiyeceğim diye aday olunur.

    chp istanbul ve ankarayı alırsa kendine yakın olan şirketler insanlar para yemeye devam eder. değişen tek şey para yiyenlerin isimleri olur.
    6 -8 ... masklavi
  3. 3.
    sohbete mesajdan devam edeceğim değişikliktir.
    1 ... masklavi
  4. 4.
    Bir kaka olmaz.
    Hatta: daha kötü olur.
    Tam bir kargaşa kaos keşmekeş bir durum yaşanır.
    2 -6 ... thebiggraywolf
  5. 5.
    istanbul u chp değil ekrem imamoğlu ,ankara yı da mansur yavaş yönetecek.

    ekrem imamoğlu istanbul u kazanırsa, yapacağı icraatlarla bir sonraki cumhurbaşkanlığı seçiminde adaylığını sağlamlaştırır ve aday olur.

    mansur yavaş ankara için önemli bir isim. üzerinde siyasi baskı olacağı için önemli işler yapma zorunda olur. o da elinden gelen çabayı gösterir. çünkü başarılı bir yönetim gösteremezse bir sonraki seçimde kaybeder.

    ankara ve istanbul 25 yıldır rantçıların elinde. büyükşehir belediyelerini bir yere koyun, ilçeleri inceleyin. en iyi yönetilen ilçeler chp nin elinde. akepe nin ilçeleri ise tecavüzcüler, uyuşturucu ve silah kaçakçılarının, mültecilerin kontrolünde.

    ankara ve istanbul zaten bundan daha kötü yönetilemez. ekrem imamoğlu büyük fark yaratır istanbul için. mansur yavaş da dinazorcudan her türlü daha iyi yönetim gösterir.
    4 -4 ... uzakyolun yolcusu
  6. 6.
    yaşadığım ilçeyi chp'li belediye yönetiyor.

    evime yürüyerek 5 dakika mesafeye mustafa kemal atatürk yarı olimpik yüzme havuzu ve spor tesisleri diye muhteşem bir tesis yaptılar. evim ankara'nın en yüksek yerinde. karda çıkması çok zor oluyor. bir telefonla hemen sokakları tuzluyorlar. bu kış bir kez bile sıkıntı yaşamadım. yenimahalle kart diye bir şey yaptılar. ihtiyaç sahipleri kredi kartı kullanır gibi bütün ihtiyaçlarını rencide olmadan, bir yere mahkum olmadan istediği yerden istediği gibi yapıyor. bunlar gibi kuyruklarda perişan olmuyor. 200 gr. çay için birbirini yemiyor. beni bilen bilir. ülkücü milliyetçi-muhafazakar bir insanım. chp'ye kesseniz oy vermem ama yerelde hem ilçe hem il için oyum chp'ye

    boşuna goy goy yapmayın. ben 36 senedir ankara'da yaşıyorum. evlenene kadar etimesgut'ta yaşadım. oradaki ampülü södürdük. hırsızı defettik. burada da inşallah aynısını yapacağız. akp demek talan demek. yağma demek.

    edit: yazmayı unutmuşum. ankara ve istanbul'u chp alırsa her şey olduğundan daha iyi olur. hükümet erken seçim kararı alır. bahçeli bu sefer desteğini çeker diye tahmin ediyorum.
    6 -2 ... serdarsl06
  7. 7.
    Bursa'da anket yapıyorduk akp nin elinde olan ilçelerde. Her konuştuğumuz kişi şikayet edip duruyordu üstelik bak nilüfer ilçesine ne kadar güzel temiz nasıl da çalışıyor diyerek adeta imreniyorlardı.
    Peki nilüfer de kim başkandi:
    Mustafa Bozbey chp li.
    2 -1 ... srkns
  8. 8.
    almış olur.
    1 ... gogocu
  9. 9.
    Daha iyi olur daha da güzel olur.

    Ülkede belediyecilik anlayışı yok gibi bir şey zaten. Bu ülkede iktidar gücü üzerinden işler yürüyor.

    Ankara istanbul ve izmir de CHP de olursa akp için koltuk sallanıyor sinyali olur.

    Akp başa getirdiği pek vasfı olmayan bakanları sorgulamaya başlar. Çünkü oy kaybında onların da suçu var ve sırf tanıdık diye mevkiye getirdiği vasıfsız malum bakanların en azından 1-2 si görevden gider.

    Diğer yerel yönetimler de her türlü haksızlık hukuksuzluklar yaptığı halde dokundurtmadığı bize bir şey olmaz zaten bu halka ne yaparsak yapalım bize oy verir diye düşündüğü için kılını kıpırdatmadığı tüm belediyelerin kulağını çeker

    Yani evet bu seçim ders verme seçimi. Bu yüzden zaten etrafta ne olur abim ne olur ablam bize ders verme bize oy ver be ablam diye dolaşıyorlar.

    Yoksa çok koltuk sallanacak AKP'de.
    2 -1 ... keyf kahyasi
  10. 10.
    Sadece Ankara ve istanbul’u CHP adayları yönetecektir.Onların fikir dünyasını göreceğiz.Halk 5 senelik icraate bakıp tekrar değerlendirmesini yapacaktır.

    Ölüm kalım meselesi falan diyenlere inanmayın, sizi salak yerine koyuyorlar...
    2 ... mavi huydur bizde