1. 1.
    coca cola içince kapitalizme, kefir içince sosyalizme yarar sağlanacağını düşünen beyin kıvrımları düzleşmiş yurdum insanı söylemidir.
    geçiniz efendim geçiniz.
    5 -2 ... sitaree
  2. 2.
    bi siktir git dedirten liboş klişelerindendir.
    'sosyalistler fast food yiyemez, marka giyinemez, cola içemez, converse giyemez. bla bla bla' şekilciliğin lüzumu yok. kimse kendi yiyeceğini içeceğini giyeceğini, hiç bir şey satın almadan doğadan elde ederek yaşayabilcek durumda değil. o yüzden şu veya bu şeyden satın alarak yaşamak arasında bir fark yok. cola değil soda içse yine başka bir firmanın başka bir ticari ürününü kullanmış olmuyor mu?
    1 -2 ... galaksiler arasi yolcu
  3. 3.
    sonunda bir hhhhaaaaaaa çekmesiyle sonlanmış bir içmedir.
    ... boltuzlu
  4. 16777211.
    en azından çantasından nutuk kitabı çıktı zırvasından daha normal birşeydir.
    ... stay ultra
  5. 16777212.
    pipetle içiyor hem de why kapitalizmin ushağı.
    ... keepx
  6. 16777213.
    kapitalizme karşı direneceğiz diye ne yapalım yani? Ormana falan yerleşip doğayla iç içe mi yaşayalım ? her şey doğadan olsun. kapitalizm kazanmasın. geçin bu işleri ya. çağımızın gerektirdiği şeyleri tabi ki de kullanacağız. evet ernasto abimiz de bu konuda bize hak verirdi. önemli olan kapitalizmin uşağı olmamaktır. kızdım şimdi ya nöbetçi eczaneye gidip bir coca cola alacağım. hadi bana afiyet olsun.

    edit: ilk entrylerimde ne kadar sakinmişim la ben.
    ... bigbadtrip
  7. 16777214.
    can yoldaşı fidel'in de coca cola sevmesi kadar doğaldır.

    che guevara nın coca cola içmesi
    2 -2 ... delegado zero1918
  8. 16777215.
    abd'nin emperyalist çıkarlarına soktuğu boruların yanında esamesi okunmayacak bir vakadır.
    1 -2 ... usualsuspects
  9. 0.
    büyük ihtimalle evi falan taşıdıktan sonra "of çok pis yorulduk be hacı, bir kola getir de içelim" diyerek içmiştir. harareti alsın diye yani. yoksa içmez hiç che reyis kola mı içermiş amk. emperyalist, kapitalist vıdı bıdı..
    -3 ... tankernejla
  10. 1.
    müslüm babanın yaptığı gibi bırrrrrrrrrr hareketinide çaktıysa artık gönül rahatlığıyla geğirebilir tosunum.
    1 -1 ... skeptical chemist