1. 1.
    son yıllarda popülaritesi iyiden iyiye artan rezalettir. adam orada ölmüş millet başında kıymalı pide ve ayran gömüyor. yazık.
    8 -4 ... zall bana hep abi der
  2. 2.
    cenaze evini geç mezarlıkta bile yiyorlar. 3-4 saat aç dursa ölecek amk midesiz pislikleri.

    şirin anadolunun güzel gelenekleri işte.
    11 -5 ... lucius vorenuss
  3. 3.
    Rezalet puanım 6/10.
    1 ... sozleriyle alkis alan yazar
  4. 4.
    Adam öldü diye toprak mı yiyelim kardeşim. Ölüler de sanıyor ki diriler her gün kıymalı pide yiyor.
    4 -1 ... ulkucuwolf
  5. 5.
    Samsun da neredeyse asırlardır var olan durumdur. Yeni mi aklınıza geldi. Bir keresinde sırf pide yemek için camideki cenaze namazını takip edip gömülme işlemi bittikten sonra cenaze evine gidip pide yemişliğim vardır.
    4 -2 ... the president
  6. 6.
    sen öldün bak biz kıymalı pide yiyoz, hayat devam ediyo dostum deme eşşekliğidir. yemese ölür.
    2 -1 ... he gulum he he de gitsin
  7. 7.
    Yakını ölmemiş kişilerin zırvalaması. Evet annen ölünce bile acıkıyorsun, çay içmek istiyorsun, sigara içmek istiyorsun. Hayat böyle. Cenaze için yola çıkan bir sürü insan oluyor. 5 6 saat boyunca güneşte, karda kışta neyse artık farkında olmadan dünya kadar yıpranıyorlar. Geri döndüklerinde birilerinin pide getirmesi gayet yerinde bir hayır. Her güzel şeye ne bok atıyorsunuz aq.
    5 -1 ... mahmut sezar
  8. 8.
    Cenaze sahiplerinin acıları taze olduğu için konu komşunun yemek yapıp getirmesi ya da Kıymalı pide yapıp getirmesi hoş bir davranış. Ama aç gözlülük yapıp Kıymalı pideyi mideye gömme derdinde olanların dışında bir de çay keyfi yapanlar var ki onları da cenazeyle birlikte gömesi geliyor insanın. Bi de çayın yanına limon soruyorlar. Bu kadar da olmaz. Acıya saygı duyun yahu.
    1 -1 ... hanimefendi zuleyha
  9. 9.
    Kötü bir gelenektir maalesef. ölen kişinin yakınları o ölüm üzüntüsünü daha kaldıramazken, cenaze evine pide ekmek için gelenleri görmek koyar muhtemelen.
    bir de pide ekmek almayanların veya bir şeyi eksik alanların homurtularını duyarsınız ve bu yüzsüzlüğe saygı duymak zorunda kalmak da mide bulandırıcıdır.

    tamam ölüm hayatın bir gerçeğidir. herkes bir gün bu gerçekle karşılaşır. ama bu geleneği hangi yönden ele alsam, insanlığa sığmayan durumlarla karşılaşırım. ahlaklı birey olun arkadaşlar. o ölüye bakarken aklınıza öldüğünüzde, sizin cenazenizde pide için kavga eden samimiyetsiz insanları getirin. böylelikle belki de vicdanınızı harekete geçirmeyi başarabilirsiniz.
    1 -1 ... zeuna
  10. 10.
    aç ayı oynamaz.
    ... monk of monkmountain