1. 11.
    Tespit gibi tespittir. Cem yılmaz, kafirliğe özendiren filmler çekmektedir. Biz osmanlı torunuyuz lan, bozarız bu oyunu.. Cem yılmaz'a yakışmamıştır.. Dinsiz, fetöcü ve kafir hokkabaz çıkmıştır.. Bundan sonra, filmlerini boykot etmek gerekmektedir.
    ... magicovento
  2. 12.
    Ne demek yer verilmemiş aq. Buffalo taşakları ile dua etti adam ibadet işte.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2117450/+
    5 -1 ... ilcan havhav
  3. 13.
    Bu haber inşallah doğru değildir. Doğruysa bu üniversiteyi anca kayyum paklar. Şafak sezer'i rektör atayın bu üniversiteye.
    3 ... insanyemleyenkusbeyin
  4. 14.
    ne yapsın, arog filminde mağara içerisinde zikir mi çekilsin?
    ... mastor
  5. 15.
    iftarlık gazoz da verdi diye hatırlıyorum.

    araştırmayı yapan hoca marmara hocası yani gereksiz biri.
    1 ... sansyoklan
  6. 16.
    filimlerinde kendini bir şıha badelettirse fena olmaz.
    2 ... ultra beyaz turk
  7. 17.
    ibadet yokken

    - cem yılmazın filmlerinde ibadete yer verilmiyor. cinsellik var bilmem ne var ibadet yok. kabul edilemez..

    ibadet varken

    - cem yılmazın filmlerinde ibadete yer verilmesi islama hakarettir. cinsellik var bilmem ne var böyle filmlerde ibadet olmamalı !!!!!!

    bunun böyle olmayacağını iddia eden varsa bu ülkeyi terk etsin. bu siyasal islamcı denilen din tüccarlarının mağduriyet yaratamayacağı hiçbir durum yok. yeter ki din istismarı yapıp cepleri dolsun. allah kitap peygamber namaz niyaz kul hakkı vs hiçbir şey umurlarında değil.
    6 ... mel mel bakan gibson
  8. 18.
    ibadet ateşiyle yanıp tutuşan kitleleri cem yılmaz filmlerinin başından kalkıp en yakın ibadethanelerine gitmeye davet ettiğim daha ne kadar mağara adamı oluruz diye sınırları zorlayan başlık konusu. (bkz: cahil cahiloğlu)
    ... gemzuli
  9. 19.
    Arif ışık uzayda namaz kılmayarak ne yapmak, nereye varmak istemektedir?
    1 ... mavi huydur bizde
  10. 20.
    Aylak bakkal yumurtalarını tartar hesabı çalışan araşırmacıların araştırması. Pardon da ne bulacaksın filmde? Film işte... Filmleri iletişim fakültesinde araştırsınlar araştıracaklarsa... Böyle saçma sapan araştırmalar yapıyorlar. Ondan sonra başa profesör kesiliyorlar... Ayrıca biliyorsunuz Türkiye'de "tez pazarı" da var. Yani bu tezi söz konusu kişiler de yazmamış olabilir .
    ... lesley mateas