1. 1.
    Bilim adına bok yemiştir.Bu zevki tatmaları için diğer bilim adamı ateist arkadaşlarıda bok yemeye davet ediyorum.

    Afiyet olsun.

    celal şengörün bok yemesi
    3 -3 ... kutsal zebani
  2. 2.
    muhtemelen ciddi değildir.
    -4 ... huluku tanhu
  3. 3.
    Sen önce türkçe öğren, akabinde bizi bok yemeye davet edebilirsin.

    Önemsiz bir detay.
    2 -4 ... muhendis tarihci
  4. 4.
    Ciddiydi ya adam merak etmiş yemiş ne var bunda .
    ... helenistikcocuk
  5. 5.
    (bkz: atheist)
    ... arxaggelou
  6. 6.
    Bişey yeme olayı cidden gerçek midir bilemicem ama her konuda çok bilmiş edaları ile yorum yapması beni kafadan koparıyor.

    Abicim kendi dalında konuş alttan gir üstten çık falan ama bi zahmet abartma. Bir bilim adamı olarak gerçekçi ol ve bazen bu benim alanım değil, bahsettiklerim sadece naçizane fikrim demeyi bil ki; seni izleyen ergen özentileri hatalı olduğun konular bağlamında etkileme.

    Öyle bir ülkeyiz ki düşen tam düşüyor, yükselen de peygamberim sanıyor.
    3 -1 ... insectoidzz
  7. 7.
    senin bilim anlayışının amk.
    ... entente cordiale
  8. 8.
    Hakiki bir bilim adamı ve entelektüeldir... kendi bokunu yemiştir, ama yediği bok bilim adamlığına ve entelektüel kişiliğine birr leke sürmez...

    Bok yiyen bunca insan varken ona laf etmek de bir çeşit bok yemektir...
    ... kralzeus
  9. 9.
    bizim laleleri hayal kırıklığına uğratmış durumdur. bize de afiyet olsun demek düşer, herkez ağzına layık olanı yer. kanuni ve yıldırım a " salak" diyen bi ağızda anca bu yiyeceği hakeder.
    1 -1 ... turin
  10. 10.
    Buna sebep olarak şunu göstermiş: bilimin temelinde merak yatıyor. Ama bu neticeyi değiştirmiyor şengör hoca. bilimin temelinde bilimle alakalı, en azından bilimle ilişkilendirilebilir şeyleri merak etmek yatıyor, yoksa otu (buradaki ot temsilidir) boku merak değil. bunun bilimle ne alakası var emenike
    ... telsiz teli