bugün

kendisini silen mod'a sevgilerimi iletmekteyim.
bildiğimiz sudan ırmak olsa, günah patlaması yaratacak ırmaktır. (bkz: su hayattır)
(#5396451)
tamamen haksız diyemeyeceğim bu girdiyi yazmış yazar. acaba merak ediyorum, ben de kendisine taksim'de 15 yaşındaki çocuğa hap satan, 60 yaşındaki pedofillere 15 yaşındaki kızları pazarlayan kürtleri göstersem, kürtleri de yakmak lâzım desem "hmm, evet haklısın." der mi? demez. iki yüzlülük de bu oluyor işte.
sözlükteki en şairane nick'in sahibidir.
uzun zamandır gözlerimin aradığı yazar(dı). lakin baktım o da silinmiş. benzer fikirdeki onlarcası gibi.
en fazla liseli bir kürttür. daha fazlası değildir.
(bkz: ahmet yildiz olmedi)
uludağ sözlük'ün sunni-türk ideoloji ile yönetildiğinin ıspatı olmuş silik. allah'tan sunni türkmen'im. allah'tan..
(#5648418)onu bunu tehdit ederken bir de bakıvermişim ki uçuvermiş yazarıdır. dediği gibi yusuflamanın faidesi yokmuş.
6. nesil silik. sözlükten bir terörist kaydı.
lavdan olması muhtemeldir. ayrıca ilginç nickli bir yazar.
sözlük moderasyonunu (#5614531) nolu entrysinde açıkça tehdit etmiş yazar. yakında sözlüğün anasayfasında pkk indexi görürüsem hiç şaşırmam. *
hiç yapmadığı bir şeyi yapan yazar. bu entry bu köşede durmalı çünkü. değindiği bütün noktalarla uyuşuyor, taşıdığı bütün kaygıları paylaşıyorum çünkü.

(bkz: anelia/#5610598)
öncelikle kişisel olarak hiçbir sorunum yoktur kendisiyle zira benim için sözlükteki sıradan bir yazardan farklı değildir. dili, dini , ideolojisi kendisi hakkında yaptığım kişisel analizlerimin hiçbirinde devreye girmemiştir. kendisi hakkında yaptığım tespit hakkını savunduğunu ilan ettiği azınlık bir kesmin savunuculuğunu yapan hemen hemen herkes için geçerlidir, zira maskeli demokrasi demokrasi idealine büyük oranda zarar vermektedir. türkiye cumhuriyeti'nin resmi ideolojisine karşı çıkma ve doğruya ulaşma amacıyla yola çıkanlar , türkiye cumhuriyeti'ne karşı kuru muhalefet yürüten kesmin sözümona kendi resmi ideolojisine kayıtsız şartsız teslim olmaktadır. örneğin resmi ideolojide abdülhamid bir vatan haini iken resmi ideolojiye doğrudan salt muhalefet anlayışıyla yola çıkanlar için suya sabuna dokunmayan ve türkiye cumhuriyeti'nin gerçekte temellerini atan bir vatan kahramanıdır. yani resmi ideolojinin kendisini esir almasından korkarak resmi ideolojiye resmi olmayan bir bakış açısı geliştiren kişi kendisini resmi ideolojinin karşısında yer alan ve yine birileri tarafından sınırları çizilmiş ,tabuları dikilmiş bir resmi ideolojinin kollarına atmakta ve mevzu bahis resmi ideolojiye karşı dik durmak amacıyla yola çıkıp başka bir resmi ideolojinin esiri olmaktadır.

işte kendisi ile ilgili yaptığım ana tespitin temel yapı taşları bu düşünceden şekillenmiştir. kürt sorununu salt bir pkk sorunu olarak görmek nasıl bir resmi ideoloji uzantısıysa , kürt sorununu salt türkiye cumhuriyeti'nin politikalarına bağlamak da o oaranda başka bir düşüncenin oluşturduğu resmi ideolojinin uzantısıdır.

yeri geldiği zaman türkiye cumhuriyeti'nin gerçekleştirmiş olduğu yanlış politikaların sonuçlarına değinen ve hemen hemen her yazısında altını çizerek bunu belirten sahte demokatlar türkiye'ye karşı yapılan hiçbir olumsuz yapılanmaya karşı ses çıkartmamakta ve başka bir resmi ideolojiye hizmet ettiğini göstermektedir.demokrasinin gereği elbetteki farklı düşüncelere saygı duymaktır, ama başkalarının düşüncelerine saygı duymuyorsunuz diye yola çıkan bu sahte demokratlar bağlı bulundukları resmi ideoloji karşı olan tüm söylemlere karşı çıktığı kesmin karşı çıktığı tepki şekliyle karşılık vermekte "faşizm" sözcüğünü ağzına dolayarak gerçek bir faşizme imza attığının farkına varmamaktadır.
demokrasinin gereğine ne derece bağlı olduğun, kendi düşünce yapının sınırları içinde kalan görüşlere karşı değil asıl bu düşüncelere karşı olanlara karşı takındığın tavırla ölçülür.

örneğin bir müslüman eşcinselliği lanetleyip bunu düşünce sınırları içinde yaparsa buna bir faşizm olarak değil o kişinin inançları doğrultusunda hareket ettiği ve doğru gördüğü şeklinde bakmak gerekir. zira kuran ve yahudilerin kutsal kitabı tanahda geçen birçok olayda kavimlerin yok olmasına gerekçe olarak eşcinsellik gösterilmekte ve ehli kitap eşcinselliğe karşı tavır takınılmaya davet edilmektedir. işte demokrasi anlayışı burda ortaya çıkar bir müslüman düşünce sınırları içinde eşcinselliği kötüleme ve gelecek neslin bu doğrultuya kaymamaları için önlem alma hakına sahiptir. demokrasi , birilerinin haklarını koruyoruz diye yola çıkıp başkalarının haklarını çiğnemeye izin vermez. sizin yaptığınız bir tarafa demokratik haklarını kullandırıyoruz diyerek diğer tarafa faşizm uygulamaktır. kuran'da ve tanah da geçen ifadeleri kabul eden biri eşcinselliğe karşı düşünce sınırları içinde cephe almakta son derece hakkıdır. zira doğruluğuna inandığı kitabı onu emretmektedir. Hani Lut'da Kavmi'ne şöyle demişti: ' Sizden önce alemlerden hiç kimsenin yapmadığı hayasız-çirkinliği mi yapıyorsunuz ? Gerçekten siz kadınları bırakıp şehvetle erkeklere mi yaklaşıyorsunuz ? Doğrusu siz ölçüyü aşan bir kavimsiniz. Kavimlerinin cevabı: ' Yurdunuzdan sürüp çıkarın bunları, çünkü bunlar çokça temizlenen insanlarmış ? ' demekten başka olmadı. (A'raf Suresi,80-82)

fakat bu tür demokrasi anlayışına sahip olanlar azınlığın hakkını koruyacağız diye çıkıp bütün bir kitlenin haklarını kullanmasına karşı çıkmaktadır. gerçek anlamda demokrasi salt azınlıkların çıkarına hzmet eden değil genel olarak tüm kesime hizmet eden demokrasidir.

yazarın kürt sorunu hakkındaki düşünceleri de bundan farklı değildir. her türlü olayda devleti suçlu görmekte iki kişinin kapışması sonucunda mutlaka azınlık olanın hakkının çiğneneceğini varsaymaktadır. bu önyargıya neden olmakta ve başka bir düşüncenin resmi ideolojisine hizmet etmesine neden olmaktadır . yazarın hakkımda yaptığı düzenin yalakası olmak tanımı tamamiyle bir varsayımdan ibarettir ve doğruluk oranı yanlışlık oranından daha yüksek değildir. stratosfer'in yaptığı resmi ideolojiye karşı çıkarken bunu salt muhalefet amacıyla yapmış olmamak ve başka resmi ideolojilerin askeri olmamaktadır. stratosfer t.c'nin resmi ideolojisine sahip olmamaka birlikte aynı zamanda başka muhalif unsurların karanlık odakların çizdiği sınırlara da teslim olmamaktadır. önemli olan yanlıştan kaçarken başka bir yanlışa sebep vermemektir.
habire kürt milliyetçisi olarak yaftalanmasına karşın bilen bilir ki; kendisi türk'tür. sadece insandır; gerçekten insandır. bu yüzden empati yeteneğini gözyaşartacak kadar mükemmel kullanır. kardeşimdir.
lafı neresinden anladığı belli olmayan yazar. millet leb demeden leblebiyi anlar bizimkine 'çorum acı leblebisi' diyoruz, 'yok ben romantik komedi sevmem' diyor.
basmakalıp bölücülerden biri daha olan yazar. *

edüttt: nick altıma yazdığı entryden gelen zorunlu editten bahsetmiş kendisi, ama bilmediği bir şey var ki o da o entrynin durması için kaç saat boyunca verdiğim uğraştır, ama hala da savunurum o nehrin içinde yüzen orospu çocuklarının sözlükteki "bazı" yazarların entrylerine bakarak bulunabileceğini.
kendisini kürt milliyetçisi olmakla eleştirenlerin, ermenilere kürtler kullanılarak yapıldığını söylediği şeylerden dolayı onu kürtlüğüne ihanet etmekle eleştirmesi ne komik!

milliyetçilik tam da budur. kendi milletini her şeyiyle kutsamak milliyetçiliktir, sorgulamamak. türkler bunu türklükleri için yeterince gerçekleştirememiş olacak ki kürtlerden de böyle olmalarını istiyor. bir kürt böyle olmadığına yönelik bir tavır sergilerse de onu milliyetçilikle eleştiriyorlar. hepiniz ahmaksınız, gerçekten.

ahmaklığınızın farkında olan yazar. siz de fark edin. fark etmeden düzelmek için adım atamazsınız.
uludağ sözlük'te yazması gereken insan. çünkü en karanlık yerlerden biri burası. aydınlatmak lazım, usanmadan.

kendi fikirlerinden gayrısını "pkk sempatizanı" etiketi ile fiyatlandıran ucuz insanı bol buranın. güzel yazılarını takip etmek zevkli. geçen seneden bugüne iyice atsızcılar.com'a dönmüş buralar. eskiden de vardı milliyetçiler ama moderasyonun büyük azim ve kararlığı ile sayıları tavan yapmış. türk milliyetçiliğini karşısına alması onun "kürt milliyetçisi" olarak adlandırılmasına yetmiş. ço'komik bu faşolar lan.
dökülmeden buharlaşacak olan yazar.
bu tarz yazarların çoğunun ortak noktası, nick altlarındaki incir çekirdeğini doldurmayan entryler oluyor sanırım. incir çekirdeğini dolduran ve doldurmayan nick altı entry farkını şöyle açıklayabiliriz:

mantıklı yazar entrysi: x numaralı entrysinde y görüşünden bahseden, fakat z kaynağında söyledikleri yalanlanan yazar. boza gazetesinin son yaptığı haberle iddiasını desteklemeye çalışmaktadır ama bilinmektedir ki, boza gazetesi, şıra şirketler grubunun bir mensubudur.

sığ yazarın nick altı entrysi: ekmek yediği kaba sıçan, (yahu birkaç yıldır işsizim, ne zaman ekmek yedim lan?) ordu karşıtı, (ordu karşıtlığı yapan erkeklere kızlar teklif ediyormuş, kızlara erkekler asılıyormuş) fethullahçı, (ışık evlerinde çekilmiş fotoğraf var sanki) atatürk olmasaydı babasının kim olduğunu bilemeyeceğinden bihaber insan. (zaten itilaf devletlerinin temel amacı, sömürge yollarını korumak değil, türk kadınlarına tecavüz etmekti)
suyu içildiğinde insanın bütün geçmişini ve acılarını unutulduğu dedikoduları vardır. *
yavuz zamanında idrisi bitlisi önderliğinde alevileri kesen biz;

1915'de kanco önderliğinde ermenileri kesen biz;

1982'den beri apo önderliğinde 30000 türkiye cumhuriyeti vatandaşını kesen biz diyerek;

savaşçı kürt kimliğiyle büyük gurur duyduğuna inandığım yazar.

gerçekten de atalarıyla ne kadar gurur duysa azdır.
niye kendisini aşağılamaya çalışan her yazarın kendilerini ve tsk'yi oğlancıymış gibi lanse ettiğini anlayamayan yazar. gammaz arkadaşları göreve davet ediyor.
ermenilerin sokak ortasında silah çekip keyfi bir şekilde kürt öldürdüğünü bilmeyen var anlaşılan.

ermeniler,bizzat kürt ağalarının osmanlı'ya sitemi ile silahlandırılmış ve onların talepleriyle kovulmuşlardır. çünkü o dönem ermenilerin yaptıkları kürtlerin canına tak ettirmiştir.

ağzındaki baklayı çıkarıp 'ben ermeniyim' demesi gereken yazardır. çünkü bir kürt ermeniyi savunamaz! kanına bu kadar ihanet edemez.
güncel Önemli Başlıklar