1. 1.
    (bkz: temel girdilerin dolarla fiyatlanması)
    8 ... memati sniper var
  2. 2.
    Eyyamcı, kraldan çok kralcı tiplerin popülasyonunun yoğunlukta olduğu ülkedir.
    -1 ... sodomlu
  3. 3.
    ithalat ihracatda tl ile oluyor zaten.
    ... kemalatesaras
  4. 4.
    Beyinleri nohuttan hallice iri olanların yaşadığı ülke. sürekli bu soruyu soruyorlar. Twitter'da böyle salak bir kapalı kız var, ben RTE olsam o kızın Internet erişimini engellerdim, Müslümanları ve AKplileri o kadar komik duruma düşürüyor ki onlarca takipçisi var gülmek için izleyen - troll değil bu arada ve kendini çok entel sanıyor.

    En son şöyle bir diyalog yazmış:

    Market amca - işte soğan sana
    Kız - Ne kadar tuttu amca?
    Market amca - Dün olsaydı 3 dolar 2 cent idi ama bugün dolar yükseldi 4 dolar bir cent
    Kız - Ay ilahi amca ihihihi,

    Ve eklemiş; E biz her şeyi tL ile alıyorsak dolardaki artıştan bize ne. Elin amerikalısı üzülmüyor size ne oluyor büyük Türkiyenin küçük düşmanları!!!

    Yazık bile diyemedim.
    10 ... serefsizimbenmaklimagelmisti
  5. 5.
    buna çok takılmamak lazım. cebinde dolar olmasa bile o doların yükselmesinin kendi bütcesine hitap eden tüketim ürünlerinin fiyatlarını etkiyeleceği de açık(he bu andavallar bunun farkında değil maksat gündemden kopmayalım diye takip ediyorlar bu aşikar pek ala.)

    beni asıl şaşırtan şey kars kağızmandaki adamın ağzından salyalar akıta akıta istanbuldaki 3. köprüyü övmesi.
    6 -1 ... flat head
  6. 6.
    Her boku ithal eden ülke vatandaşıdır.
    3 ... muhendis tarihci
  7. 7.
    Bunu diyen mala çapraz kurun ne demek olduğunu anlatsın biri.
    1 ... dinsiz kitapsiz kafir
  8. 8.
    arabam yok benzin-mazot zammından bana ne diyen insanların da yaşadığı ülkedir.

    bakkaldan, marketten aldığın ekmek vs gıda malzemeleri de elon musk'ın elektrikli tesla'ları ile taşınıyordu zaten aq beyin fukaraları.
    5 ... ecinni
  9. 9.
    Şaka bir yana da dolar 4 tl Euro 5 tl oldu olacak bu şekilde daha ne kadar devam edecek.
    1 ... f4rukkk
  10. 10.
    A firmasında ürettiğin ürünün hammaddesini ithal ediyorsundur ki türkiye de aksi cok zor.

    Ithal ettiğin bu malzeme 100 dolar. Yarın yurtdışında yine 100 dolar. Ama senin cebinden çıkacak para 1 ay önce 350 lira iken bugün 400 olmuş.

    Basit bi örnek.

    Sonra zincirleme zam furyası.
    2 ... forza besiktas