1. 1.
    keyfine düşkün, hayattan tat almayı bilen, elit beylerin yapacağı iştir.

    koyar cebine 100 bin doları basar kıbrıs'a en kral kumarhanelerde çatır çatır oynar. şeytanınız bol olsun beyler.
    -1 ... system error
  2. 2.
    yüzbin doları kumara harcayacağıma, giderim rusya'ya dünyanın en güzel hatunlarını toplarım bir ay harem kurarım.

    kumar ne la?
    1 ... yayli calgi
  3. 3.
    100 bin dolara yapılacak en kötü şeylerden biri.

    beş parasız sadece sırt çantasıyla dünyayı gezen adamlar var amk, 100 bin dolarla 1 sene rahat rahat dünya turu yaparım.
    1 ... kornisten kovulan perde ruleti
  4. 4.
    Kumar tutkusu, en iyi seksten bile kat ve kat fazla haz verir.

    Hiç tatmamış olanlar, bu ayrımı muhtemelen yapamaz.

    Dipnot: kumar da nikahsız seks de haramdır arkadaşlar. Bulaşmayın. *
    3 -3 ... senin annen bi kezbandi yavrum
  5. 5.
    tüm varlığın bu 100 bin dolar ise mantıksızdır. yok benim bok gibi param var, bu para benim aracımın mazotuna yetmez diyorsan eğlenmene bak.
    1 ... hastavilla
  6. 6.
    kıbrıs gibi zokuk yerde ne işim var

    vizyonsuzun derdine bak ?

    kıbrısda kumarhanecimisin yoksa ?

    o kadar para varsa

    ya monte carlo

    ya da vegas

    kıbrıs ney lan

    köymüdür ? dağbaşımıdır belirsiz şey.
    1 ... timur cengiz hulagu