1. 0.
    can bonomo nun aşırı derecede heyecanlandığının sesinden anlaşıldığı provadır. tabii hadise gibi sesinin başka bir taraflarından çıktığını söyleyemeyiz.

    ayrıca dansçılar sahnede şipşak at yapmışlar bonomo da binmiş güzel olmuş.
    4 ... noraliya
  2. 1.
    bu yarışmanın konseptine uygun, eğlenceli bir parçayı söylerken biraz nefesini ayarlayamamıştır. gerçek performansta düzeltir umarız.
    2 -1 ... mermer yedigim gunler oldu
  3. 2.
    kari yok lan sahnede . zaten imajimiz bozuk bizi hepden sey belliyecekler.
    2 -2 ... turok
  4. 3.
    bonomo nun sesinin gayet normal olduğu prova.titreme falan doğal yani.heyecanlanmasına gerek yok.
    1 ... dreiberg
  5. 4.
    kesinlikle el mikrofonu kullanılması gereken bir performanstır.
    1 ... enduser
  6. 5.
    2:59 daki haaayyyydeeeeee si böğürtüyü andırıyor. bunu da kıvırdık der gibi.
    1 ... sapka yapamayan cuheyla
  7. 6.
    valla o alkıştan yıkılan salonu (!) ben duymadım da görmedim de.
    -1 ... bureklamarasiiyioldu
  8. 7.
    şarkı müthiş ama eurovision siyasi kapışma yeri gibi gözüktüğünden türkiye'den umutlu olunmuyor.
    -1 ... herbirseyibilenadam
  9. 8.
    heyecan yapmış. aylardır dinlediğimiz eurovision şarkımıza hiç benzemiyor. duygu eksik. inşallah finalde böyle söylemez.
    4 ... fragola
  10. 9.
    kimsenin yazmak istemediği şeydir. hadi günah keçisi ben olayım.
    bi sikime benzememiştir.
    ... i n f o r m a t i o n