1. 1.
    erzurum kebabidir. donerden pek bir farki yokmus gibi gozukse de farkli bir tadi vardir.
    6 -2 ... laz pacino
  2. 2.
    yatay döner.. odun ateşinde pişmesi gerekir.. özel şişleri vardır ve doğru yapıldığında dönerden daha lezzetlidir.
    6 -1 ... komandost
  3. 3.
    güzel yapılırsa müthiş bir tadı vardır.
    4 -2 ... qb1903
  4. 4.
    oltu orijinlidir.kuzu etinden yapıldığı için dönerden farlı bi lezzeti vardır.
    hamburgerde mc donalds ne ise cağ kebabında da kemal koç odur. buldukça yenilesidir.
    7 -3 ... osiris
  5. 5.
    bursa'da uluyol üzerinde bulunan adliye'nin hemen karşı köşesinde yapılan kebap çeşidi.
    2 -2 ... salca
  6. 6.
    erzurum'a yolu düşenler, hacı baba'da mutlaka yemelidir. lezzetini odun ateşinde pişmesinden ve doğu anadolu etlerinden alır. insan bu kebabı yiyince, kendi kendine "işte hayatın anlamını buldum" diyebilir.
    3 ... lync
  7. 7.
    tortumlular ve oltulular arasında , telif hakları konusunda sorun olan, muhteşem bir Erzurum yöresi yemeğidir.
    5 ... gasil
  8. 8.
    hiç bir esprisi yoktur bu kebabın, bildiğin et işte mına koyim. sadece adını öyle artistlik olsun diye cağ kebebı koymuşlar. bir de yöresel yemekmiş, çok lezzetliymiş, başka yerde yiyemezmişiz falan diye reklam yapmışlar, millete kol gibi geçiriyorlar. özellikle erzurumda'ki öğrencilerin "neymiş lan bu cağ kebabı biz de gidelim, biz de bi tadına bakalım" demesiyle başlayan olaylar silsilesi, siz dur demeyene kadar önünüze etlerin gelmesiyle ve sizin de önünüze gelen bu etlerin hepsinin sadece bir porsiyon olduğunu sanmanızla ve çıkışta bütün paranızın cebinizden alınmasıyla sonuçlanır.

    en güzeli de erzuruma has bir özellik olduğunu düşündüğüm, lokantadan çıkarken de "hoşgeldiniz" denmesidir. artık ne demeye çalışıyorlar tam anlamış değilim ama sanırım "öyle mal mal yersen seni daha çoook zikerler, gerçek hayata hoşgeldiniz" anlamı taşıyor gibi...
    10 -6 ... hyperstatics
  9. 9.
    kebabın ulaştığı doruk noktası.
    3 ... kavalci
  10. 10.
    hasını yememiş olanların bok atmaması gereken şahane kebaptır. bursa'da, ünlü caddenin devamında, ikinci aradan sola girerken sağ tarafta kalan ufak bir dönerciden yenmelidir. ustanın temizliği ve iş ahlakı da ayrı bir konudur. öyle ki, müşterilerin bolluğu sebebiyle ustamız hergün 5-6 gibi işini bitirip dükkanını kapatır.

    dürüm fiyatı 4 ytl, porsiyon ise 6,5 ytl'dir. *
    5 -1 ... stalker