1. 1.
    Tüm esnaflar için geçerli olan bir durum ama hükümetin tek bir çözüm çalışması bile yok! Yazık günah değil mi ulan bu insanlara bu insanlar üretti çalıştı vergisini verdi! Suriyelilere gösterilen imtiyaz bu insanlara gösterilmedi tüm esnaflar bankalar tarafından borçlandırıldı. Alım gücü desen felaket seviyelere düştü! Allah rızası için azıcık içinizde insanlık kaldıysa şu insanların sesini duyun!

    https://m.youtube.com/watch?v=gaPIl87as9o+
    2 -2 ... armyofottoman
  2. 2.
    cehape zihniyetine isyan etmiştir. çomar diyarı bursa'dan akp'ye isyan çıkmaz.
    1 -1 ... diskapininmandali
  3. 3.
    Şimdi güzel kardeşlerim uzun zamandır tekstil sektörünün içersindeyim. bu vatandaşımızın çıkışı sonuna kadar haklı beyler.

    Gelen son durum bu, çoğu tekstil firmasının tezgahları yatıyor.

    Size boyteks den örnek vereyim. Boyteks boydak holding bünyesinde bulunan döşemelik kumaş üreten bir firma. Cuma günü alman makina üreticisi dornier den bir satış elemanı arkadaş geldi. 3-5 hoş sohbet sonrasında şu an jakarlı 150 tezgahının kapalı olduğunu söyledi boyteks in. işçi çıkarımlarına başlayacakmış. Bunun yanı sıra; nosab, dosab, gürsab, hosab gibi sanayi bölgelerinde ciddi işçi çıkarımları var. ihracat yapmayan firmaların zaten vay haline..

    Sadece çinden ithal mal getirip satan birçok aracı firma battı.

    Şu an üretim varsa bi yerlerde bilin ki bu senenin ilk çeyreğinden gelen siparişler.

    Hele ki videosunu izlediğimiz vatandaş gibi fason çalışan birçok atölye kapanacak. Çünkü fabrikalar kendi tezgahını çalıştıramaz durumunda. Ve maalasef 2019 daha da kötü geçecek.

    Tekstil zor durumda.
    1 ... rockonbaby
  4. 4.
    Daha önce de yazdık defalarca belirttik

    Hükümet büyük patronların hükümetidir halkın veya küçük esnafın değil

    Liberallerin gözünde halk veya küçük esnaf bir şey ifade etmez onlar sadece büyük patronlara yaranmaya çalışır. Çünkü getiri onlarda var sonuçta.
    ... keyf kahyasi
  5. 5.
    (bkz: svihs) diyorum..

    oyum akp’ye evet.
    ... artificialhuman
  6. 6.
    Sadece tekstil değil oyuncak sektörüde çökmek üzere bu ekonomik durumun en büyük iki sektör tekstil ve oyuncak. Önce kaçak gecişlere izin ver sonra da de ki "biz bu işin sorumlusuyuz ama cezasını siz düzgün esnaflar çekeceksiniz çünkü bizim büyük patronlardan vergi alamıyoruz ama sizi ayılta bayılta donunuza kadar alabiliyoruz. Yeter artık şu insanların çektiği şu hükümet başta olduğu sürece millet para falan kazanamadı geçimde sağlayamadı her gün geriye gittik her gün başka zulüm gördük. Ticaret bakanı, gümrük bakanı var ekonomi bakanı ne gibi somut bir çalışma yaptı? Başarısızlıklarınızın cezasını biz değil siz çekeceksiniz! O sandıkta gömüleceksiniz inşallah!
    1 -1 ... armyofottoman